طراحی ویلا در سطح شیبدار: فردا تهران صاحب دریاچه و باغ هنر می گردد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، فردا دریاچه نو تهران با نام دریاچه هنر در کنار باغ هنر به عنوان بزرگ ترین طرح هنری قلب مرکز افتتاح می گردد.

طراحی ویلا در سطح شیبدار: فردا تهران صاحب دریاچه و باغ هنر می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

فردا دریاچه هنر با مساحت 25 هزار متر مربع و باغ هنر با مساحت پنج هزار متر مربع به عنوان بزرگ ترین طرح هنری قلب مرکز به بهره برداری می رسد. این مجموعه همراه با مجموعه ای از خانه های شعر، موسیقی، نقش و هنر های تجسمی و نمایش، می تواند هنر های هفتگانه را در مجموعه ای زیبا، سبز و دور از کشمکش های روزمره جمع نموده و با هویت ایرانی در آمیزد.

باغ هنر به منظور تجربه کردن فرهنگ و هنر ایرانی با الهام گرفتن از الگوی معماری ایرانی - اسلامی و با هدف خلق فضایی برای ارائه هنر هایی چون: موسیقی، تجسمی، شعر و ادبیات با تمرکز بر کوشک مرکزی و برقراری رابطه نزدیک میان هنرمند و مخاطب و ارتقاء درک هنری جامعه با تمرکز بر هنر ایرانی طراحی شده است.

بخش دیگری از باغ هنر برای برگزاری همایش ها، گردهمایی ها، آموزش های تخصصی، اطلاع رسانی هنری و امور اداری قابل استفاده و بخش دیگر گردشگری و هنری است که رواق، کوشک مرکزی، آمفی تئاتر روباز 200 نفره، سرای نمایش آثار فاخر هنرمندان تجسمی، آمفی تئاتر با ظرفیت 250 تا 350 نفر ویژه همایش و کارگاه، تالار اجتماعات مرکزی، 6 سالن همایش 20 تا 50 نفر، فروشگاه های عرضه آثار هنری، باشگاه هنرمندان، قهوه خانه (کافی شاپ) و سالن غذاخوری در این بخش واقع شده است.

این باغ در راستای فراهم آوردن امکان تجربه مستقیم فرهنگ و هنر ایرانی و با الهام گرفتن از الگوی معماری ایرانی و اسلامی با هدف آشنایی عموم مردم با هنر و فرهنگ ایرانی طراحی و اجرا شده است. نکته قابل توجه اینکه دریاچه هنر پس از دریاچه شهدای خلیج فارس، دومین دریاچه مرکز محسوب می گردد.

دریاچه شهدای خلیج فارس موسوم به دریاچه چیتگر از جمله محبوب ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می گردد که در غرب مرکز واقع شده است و جزایر تفریحی، جزایر حیات وحش، جزایر آموزشی، اسکله قایقرانی، پارک آبی، باشگاه ورزش های آبی، امکانات خدماتی رفاهی، شهربازی و امکانات اقامتی از جمله امکانات تفریحی این مجموعه هستند.

منبع: کجارو / تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1651

به "طراحی ویلا در سطح شیبدار: فردا تهران صاحب دریاچه و باغ هنر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا در سطح شیبدار: فردا تهران صاحب دریاچه و باغ هنر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید