علیرضا دبیر با رئیس پیشین فدراسیون کشتی دیدار کرد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، در این دیدار صمیمانه علیرضا دبیر ضمن جویا شدن احوال سیدمحمد خادم حقیقت پیشکسوت کشتی کشور گفت: شما سرمایه کشتی ایران هستید و آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و نقدها شما هستم.

علیرضا دبیر با رئیس پیشین فدراسیون کشتی دیدار کرد

دبیر ادامه داد: فدراسیون کشتی اهتمام ویژه ای برای حفظ صندلی پیشکسوتان و موسپیدان این رشته دارد و همیشه و در همه حال در خدمت این عزیزان خواهم بود.

در ادامه سید محمد خادم حقیقت با اشاره به اینکه کشتی را از باشگاه های راه آهن و ببر تهران آغاز کرد، گفت: حاج عبدالحسین فعلی (فیلی) مربی من بود و زمانی که من در باشگاه و در سطح بالایی کشتی را پیگیری می کردم، مرحوم تختی نیز در تمرینات ما حضور پیدا می کرد.

وی ادامه داد: چندین مرتبه با تختی کشتی گرفتم و آن موقع فهمیدم آینده بسیار درخشانی در ورزش کشتی خواهد داشت و می تواند در این رشته پیروز باشد.

خادم حقیقت با اشاره به اینکه همیشه باید طرف حق را گرفت و تسلیم زور نشد به علیرضا دبیر گفت: پیشنهاد می کنم که سفارش کسی را قبول نکنید و حق را به حق دار بدهید.

وی تأکید کرد: اگر مربی کار نموده و زحمت کشیده و چندین کشتی گیر را پرورش داده باید تشویق گردد.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی خطاب به دبیر توضیح داد: شما با روحیه ای که دارید پیروز می شوید چرا که علاقمند به کار هستید و این باعث پیروزیت شما می گردد.

در سرانجام علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برای این پیشکسوت کشتی کشور که سابقه داوری در رقابت های جهانی و المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد، آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 165

به "علیرضا دبیر با رئیس پیشین فدراسیون کشتی دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر با رئیس پیشین فدراسیون کشتی دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید