عرضه واحدهای مسکونی نوساز با قیمت جدید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنالیز های به عمل آمده از آخرین شرایط بازار مسکن با استناد به اطلاعات مربوط به فایل های عرضه شده به بازار فروش مسکن در هفته های گذشته و همچنین بر مبنای اظهارات واسطه های معاملات مسکن شهر تهران، هم اکنون عمده افزایش قیمت مسکن و تورم ماهانه قابل توجه مسکن مربوط به به روزرسانی قیمت فایل های فروش آپارتمان های نوساز است و افزایش قیمت اخیر کمتر مربوط به تحولات قیمتی واحدهای مسکونی چند ساله و قدیمی ساز است.

عرضه واحدهای مسکونی نوساز با قیمت جدید

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

هر چند تغییرات قیمتی واحدهای مسکونی نوساز با فاصله زمانی نسبتا کوتاه به بازار معاملات خرید وفروش واحدهای مسکونی چندساله و قدیمی ساز نیز سرایت می نماید و همیشه نوعی نسبت معمول و متعارف بین قیمت این دو گروه از واحدهای مسکونی (نوساز و چندساله) وجود دارد.

با این حال، آنالیز ها نشان می دهد عمده افزایش قیمتی که هم اکنون در بازار معاملات مسکن شهر تهران در مناطق مختلف اعم از مناطق لوکس و شاقتصادی و مناطق معمولی و مصرفی مشاهده می گردد از ناحیه عرضه نوسازها با نرخ های جدید است و کماکان در بازار معاملات واحدهای مسکونی چندساله و قدیمی ساز می توان فایل هایی با سطح قیمت های متعارف و منطقی و نزدیک تر به میانگین قیمت منطقه یافت.

با این حال، واسطه های معاملات مسکن شهر تهران به متقاضیان مصرفی توصیه می نمایند چنانچه توانایی اقتصادی آنها برای خرید واحدهای مسکونی نوساز با سطح جدید قیمتی کفایت نمی نماید، برای کوتاه کردن زمان جست وجو در بازار،انتخاب خود را به جست وجوی فایل های چند ساله محدود نمایند تا بتوانند زودتر به نتیجه برسند و خرید خود را در بازار با نرخ های متعارف تر انجام دهند؛ چراکه در آینده نزدیک احتمال به روز شدن قیمت واحدهای مسکونی چندساله نیز وجود دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 755

به "عرضه واحدهای مسکونی نوساز با قیمت جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه واحدهای مسکونی نوساز با قیمت جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید