طیبی: گیتی پسند می تواند قهرمان جام باشگاه ها گردد، تک نفره نمی گردد کاری کرد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، ملی پوش ایرانی تیم تای سون نام ویتنام نماینده کشورمان را مدعی اصلی قهرمانی جام باشگاه های آسیا قهرمانی دانست.

طیبی: گیتی پسند می تواند قهرمان جام باشگاه ها گردد، تک نفره نمی گردد کاری کرد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، حسین طیبی ملی پوش تیم فوتسال غیرت قزاقستان قبل از شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا به صورت قرضی به تیم تای سون نام پیوست تا نماینده ویتنام را در این مسابقات همراهی کند. ملی پوش کشورمان در جام باشگاه های آسیا همراه با تیم خود توانست به جمع چهار تیم برتر راه یابد اما با شکست مقابل چونبوری تایلند از صعود فینال این مسابقات بازماند.

حسین طیبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در مورد سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: سطح بازی ها نسبت به سال های گذشته بهتر بود، چون تیم ها سرمایه گذاری بیشتری نموده و بازیکنان بهتری نسبت به سال های قبل گرفته بودند. به طور کلی هر سال سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا بالا می رود.

وی درباره تیم تای سون نام ویتنام و سطح کیفی بازیکنان این تیم، توضیح داد: شما باید ببینید فوتسال ویتنام در چه سطحی قرار گرفته است و چه توقعی از این تیم می رود. فکر نمی کنم کسی حتی فکرش را می کرد ما از گروه مان بالا برویم. خدا یاری شرایط به گونه ای رقم خورد که ما از گروه صعود کردیم، تیم نفت عراق را هم بردیم و به مرحله نیمه نهایی رسیدیم. در مرحله نیمه نهایی هم شرایط تیم چونبوری تایلند خیلی بهتر از تیم ما بود و باید هم نماینده تایلند مقابل ما پیروز می شد.

ملی پوش ایرانی تیم تای سون نام ویتنام درباره شکست 6 بر صفر تیم خود مقابل چونبوری تایلند مطرح کرد: واقعاً چونبوری تیم خوبی است و هر سال هم کیفیت آنها بهتر می گردد. تایلندی ها سرمایه گذاری خوبی در فوتسال نموده اند و شرایط خوبی هم در آسیا دارند. واقعیت این است هیچ موقع زور ویتنام به تایلند نمی رسد و تک نفری هم نمی گردد کاری کرد، چون فوتسال حرفه ای شده است. حق نماینده تایلند بود که به فینال برسد.

طیبی ادامه داد: در بعضی از دقایق بازی خیلی خوب بازی کردیم اما دروازه بان حریف روز خیلی خوبی داشت. شاید اگر فرصت های ما در ابتدای بازی تبدیل به گل می شد روند بازی تغییر می کرد اما همانطور که گفتم دروازه بان چونبوری مانع شد.

وی درباره اینکه آیا به نظرش تیم گیتی پسند ایران می تواند در فینال مقابل چونبوری تایلند به رجحان برسد؟ گفت: برای گیتی پسند آرزوی موفقیت می کنم، این تیم بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد. بازی فینال سخت است و نمی گردد پیش بینی کرد کدام تیم برنده می گردد. در فینال هر تیمی از فرصت های خود بهتر استفاده کند، می تواند قهرمان گردد اما نظر من این است گیتی پسند می تواند به این مقام دست یابد.

ملی پوش کشورمان درباره دیدار رده بندی تیمش مقابل الریان قطر گفت: آنها هم تیم خوبی هستند و در مرحله نیمه نهایی هم بازی برابری مقابل گیتی پسند انجام دادند. این تیم چهار بازیکن برزیلی دارد و تیم خوبی هستند. ما هم کوشش مان را خواهیم کرد تا نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 105

به "طیبی: گیتی پسند می تواند قهرمان جام باشگاه ها گردد، تک نفره نمی گردد کاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: گیتی پسند می تواند قهرمان جام باشگاه ها گردد، تک نفره نمی گردد کاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید