صعود سخت سپاهان به یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تیم فوتبال سپاهان پیروز شد مس رفسنجان را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند

صعود سخت سپاهان به یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، امروز(آدینه) از ساعت 17:30 و در استادیوم نقش دنیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک سپاهان همراه شد تا شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

سپاهان در این مسابقه از همان ابتدا کار را هجومی شروع کرد و تا انتها مسابقه هم به حملاتش ادامه داد. زردپوشان موقعیت های خوبی هم به دست آورند اما تا دقیقه 68 نتوانستند از آن ها استفاده نمایند. محمدرضا حسینی در این دقیقه پاس در عمق سروش رفیعی را تبدیل به گل اول سپاهان کرد. اما این انتها کار نبود و مهدی کیانی در وقت های تلف شده گل تساوی را برای مس به ثمر رساند تا بازی به وقت های اضافه کشیده گردد. در وقت های اضافه هم دو تیم موقعیت هایی داشتند اما این سپاهان بود که در دقیقه 120 به گل دوم رسید تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

ولسیانی در دقیقه 120 ارسال کوتاه ترکمان به محوطه جریمه را تبدیل به گل کرد.

از نکات جالب توجه این مسابقه حضور مهدی کیانی در ترکیب مس رفسنجان و گلزنی برای این تیم بود. بازیکنی که تا پیش از آمدن نویدکیا به سپاهان حتی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می بست اما در نیم فصل اول از جمع زردپوشان جدا شد. او در مراسم تجلیلی هم که باشگاه سپاهان برای او و علیرضا نقی زاده دیگر بازیکن مس رفسنجان تدارک دیده بود، شرکت نکرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1227

به "صعود سخت سپاهان به یک هشتم نهایی جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سخت سپاهان به یک هشتم نهایی جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید