صادقی: نگران مذاکره بعضی باشگاه ها با بازیکنان سایپا هستم، به جوان های تیمم پیشنهادهای چند میلیاردی داده اند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سرمربی تیم فوتبال سایپا از اینکه بعضی باشگاه ها با بازیکنان تیمش به ویژه نفرات جوان وارد مذاکره شده اند، ابراز نگرانی کرد.

صادقی: نگران مذاکره بعضی باشگاه ها با بازیکنان سایپا هستم، به جوان های تیمم پیشنهادهای چند میلیاردی داده اند

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های فوتبال سایپا و تراکتور تبریز گفت: آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر است. تراکتور تیم بسیار باتجربه ای است و بازیکنان بسیار خوبی دارند که هر لحظه می توانند نتیجه را به سود خود معین نمایند.

وی با بیان اینکه هر هفته شرایط خودش را دارد، توضیح داد: کوشش می کنیم هر هفته از تجربیات بازی های گذشته خود استفاده کنیم. سایپا تیمی جوان است و بازیکنان ما رو به پیشرفت هستند. کوشش می کنیم از تجارب هفته های گذشته استفاده کنیم. مسابقه در زمین خودمان برگزار می گردد. ما بازی های خوبی در خانه ارائه کردیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. کوشش می کنیم در کنار پیشرفت فنی، نتایج خوبی بگیریم. مقابل تراکتور به خاطر بازیکنان باتجربه حریف باید کمتر اشتباه کنیم. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه ها از لحاظ روانی و جسمی آماده هستند. امیدوارم خدا به ما یاری کند و روز خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه مربی تراکتور، تیمش را پُرنوسان خوانده بود، بیان نمود: حریف در ملاقاتهای خارج از خانه نتایج خوبی گرفته و نسبت به بازی های خانگی، نتایج بهتری کسب نموده است. آنها در دو هفته گذشته نتوانستند به خوبی نتیجه بگیرند، اما بازیکنان حریف در هر لحظه تأثیرگذار هستند. ما کاملاً آماده هستیم. کوشش می کنیم کار خود را با تمرکز کامل آغاز و از تجارب ملاقاتهای گذشته استفاده کنیم.

صادقی با بیان اینکه تیمش نتیجه دو ملاقات را بعد از دقیقه 90 از دست داد و دو پیروزی را با تساوی عوض کرد، گفت: اگر امتیازات کامل این دو مسابقه را می گرفتیم، با توجه به نزدیکی امتیازات تیم ها می توانستیم چهارم یا پنجم جدول باشیم. 10 تیم امتیازات خیلی نزدیکی دارند و کوشش کردیم آرامش بازیکنان را حفظ کنیم. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و مطمئنم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص داوری لیگ برتر فوتبال تا سرانجام هفته چهاردهم اعلام نمود: داوری تا اینجای کار در مجموع خوب بوده است. قضاوت ها بعضی اوقات به ضرر ما یا سایر تیم ها بوده است، اما به سلامت داوران ایمان دارم و معتقدم آنها تمام کوشش خود را می نمایند. امیدوارم با کمترین اشتباه روبه رو شویم و هر تیمی که عملکرد فنی بهتر و لیاقت دارد، پیروز گردد.

سرمربی سایپا درباره اینکه سایپا در صندلی سیزدهم جدول لیگ برتر ایستاده، اما دو امتیاز با رده ششم جدول فاصله دارد، گفت: ما با تیم های پنجم و چهارم جدول هم به ترتیب سه و چهار امتیاز فاصله داریم. امتیازات تیم ها به هم خیلی نزدیک است. باید آرامش خود را حفظ و نقاط ضعف تیم را رفع کنیم. همانطور که گفتم، دو ملاقات را پس از دقیقه 90 مساوی کردیم و می توانستیم صندلی خیلی بهتری داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

صادقی در پاسخ به این پرسش که سایپا در سرانجام نیم فصل اول به دنبال کسب چه صندلیی در جدول است، گفت: هدف ما این است که در بازی خانگی فردا (شنبه)، حداکثر امتیازات را بگیریم و از دقیقه یک برای این هدف بازی می کنیم. می دانیم کار سختی داریم، اما باید سایر ملاقاتها را هم ببینیم و نمی توانیم بگوییم چه رتبه ای به دست می آوریم. تیم های دیگر باید با هم بازی نمایند و ما بازی به بازی کار می کنیم. پس از نیم فصل اول، بلافاصله سه ملاقات در نیم فصل دوم به فاصله هر شش یا هفت روز یک بار انجام می دهیم. هدف ما این است که در چهار بازی به جامانده، امتیازات خوبی بگیریم و رتبه خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نارنجی پوشان در نقل وانتقالات نیم فصل، بازیکنی به خدمت می گیرند یا خیر، بیان نمود: نگرانی ما این است که بعضی تیم ها با بازیکنان ما وارد مذاکره شده اند که خیلی خوب نیست. بازیکنان ما به خصوص جوان ترها با باشگاه سایپا قراردادهای بلندمدتی دارند که ارقام آن بسیار پایین است. مثلاً رقم قرارداد یک بازیکن 300 میلیون تومان است، اما به او بابت یک سال و نیم پیشنهاد قرارداد چهار پنج میلیاردی می دهند. با این اوصاف ذهن این بازیکن دیگر پیش ما نمی ماند. فاصله رقم قرارداد بعضی تیم ها با ما خیلی زیاد است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی سایپا در ادامه نقدها خود از ارائه پیشنهادهای نجومی به بعضی از شاگردانش توضیح داد: یک بازیکن پس از طی رده های پایه، دو سال است به رده بزرگسالان آمده و قراردادش به 200 میلیون تومان رسیده، اما برای یک سال و نیم به او پیشنهاد چهار، پنج میلیاردی می دهند. من این بازیکن را چگونه کنترل کنم و چگونه او را از لحاظ ذهنی در اختیار خودم بگیرم؟ با چند بازیکن ما وارد مذاکره شده اند، اما با این بازیکنان صحبت کردیم و از همه آنها راضی هستیم.

به این بازیکنان احتیاج داریم و آنها با تمام وجود تمرین می نمایند.، وی ضمن بیان این جمله اعلام نمود: 11 بازیکن در زمین بازی می نمایند و سه یا چهار بازیکن تعویضی داریم. خدا را شکر همه چیز خوب بوده است و نسبت به فصل گذشته و ابتدای فصل، پیشرفت فنی خیلی خوبی داشتیم. اگر آن دو پیروزی را حفظ می کردیم، می توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم و خیال مان راحت تر بود. با این حال به همه بازیکنان احتیاج داریم و آنها را نگه می داریم. کوشش می کنیم در کنار پیشرفت فنی، نتایج بهتری هم بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1189

به "صادقی: نگران مذاکره بعضی باشگاه ها با بازیکنان سایپا هستم، به جوان های تیمم پیشنهادهای چند میلیاردی داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: نگران مذاکره بعضی باشگاه ها با بازیکنان سایپا هستم، به جوان های تیمم پیشنهادهای چند میلیاردی داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید