شهردار نیویورک از انتخابات درون حزبی دموکرات ها کنار کشید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، شهردار نیویورک که کمپین موفقی در رقابتهای درون حزبی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 نداشت از ادامه جهت استعفا داد.

شهردار نیویورک از انتخابات درون حزبی دموکرات ها کنار کشید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بیل دو بلاسیو شهردار شهر نیویورک رسما به کمپین انتخاباتی خود در رقابتهای درون حزبی دموکراتها سرانجام داد.

وی روز آدینه در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی با پیشنهاد کوچکتر شدن نامزدهای انتخابات در حزبش، از تصمیم خود برای سرانجام دادن به حضورش در انتخابات اطلاع داد.

دو بلاسیو در ماه مه 2019 وارد رقابتهای انتخاباتی شد اما کمپین وی چندان پیروز ظاهر نشد.

وی در ادامه گفت، احساس می کنم همه کوشش خود را برای رقابتهای اولیه انتخابات درون حزبی نموده ام اما صراحتا اعلام می کنم که زمان، زمان من نیست.

انتخابات درون حزبی دموکراتها برای رقابت با دونالد ترامپ در سال 2020 در حال ورود به مراحل حساس است و در ابتدا 20 نامزد داشت.

جو بایدن معاون باراک اوباما، برنی سندرز سناتور ارشد، کامالا هریس و چند نامزد دیگر از بختهای اصلی پیروزی نهایی در انتخابات درون حزبی هستند.

پیش از شهردار نیویورک یک نامزد دیگر نیز از حضور در این رقابتها انصراف داده بود.

سناتور کریستن گیلیبراند درویدئویی که در حساب کاربری خودش در توئیتر به اشتراک گذاشته گفت: امروز من به کارزار خود برای رسیدن به سمت ریاست جمهوری سرانجام می دهم. به تیم خودم و آنچه به دست آورده ایم بسیار فخر می ورزم ولی فکر می کنم دانستن اینگه چطور می توان به بهترین نحو خدمت کرد، مهم است.

گیلیبراند، تبلیغ درباره مسائل مربوط به زنان را به محور تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و طرح هایی را برای یکسان سازی دستمزد زنان مطرح نموده بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 86

به "شهردار نیویورک از انتخابات درون حزبی دموکرات ها کنار کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار نیویورک از انتخابات درون حزبی دموکرات ها کنار کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید