شریفات: کسب یک امتیاز در خانه فولاد قدرتمند، شیرین بود، وقت&zwnjکشی نکردیم

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک، کسب یک امتیاز مقابل فولاد خوزستان در اهواز را کاری بسیار عظیم توصیف کرد.

شریفات: کسب یک امتیاز در خانه فولاد قدرتمند، شیرین بود، وقت&zwnjکشی نکردیم

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اسماعیل شریفات در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان گفت: دو تیم به دنبال پیروزی بودند. فولاد مدعی اصلی قهرمانی است و اکنون همه روی تیم ما حساب می نمایند. هفته اول اتفاقات مبتدیانه ای افتاد و کارت بازی چند بازیکن صادر نشد. پس از آن الان سه هفته است که بازی می کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه آلومینیوم شخصیت خود را پیدا نموده است، توضیح داد: ما با گل آفساید به سپاهان باختیم و مقابل مس به تساوی رسیدیم. فولاد در اهواز می تواند هر تیمی را ببرد و یکی از قوی ترین تیم های آسیاست. حتی استقلال هم در اهواز از فولاد باخت و هیچ تیمی در خانه فولاد به راحتی امتیاز نمی گیرد. ما برای پیروزی رفته بودیم اما کسب این یک امتیاز هم کاری عظیم و بسیار شیرین بود.

مهاجم آلومینیوم اراک درباره شائبه وقت کشی بازیکنان تیمش که توسط مربی فولاد مطرح شد، گفت: ما از این مسابقه امتیاز می خواستیم اما بازیکنان ما وقت کشی نکردند. حتی حسین پورحمیدی که روی زمین افتاده بود و بازیکنان فولاد در این صحنه اعتراض می کردند با درد کشاله بازی می کرد.

شریفات با بیان اینکه آلومینیوم رفته رفته به انسجام تیمی کامل می رسد، به خبرنگاران گفت: کادر فنی برنامه تاکتیکی خودش را اجرا می نماید و عباسی (مدیرعامل باشگاه) و کارخانه هم از تیم حمایت می نمایند. شرایط خیلی خوبی داریم و امیدوارم شرایط ما بهتر هم بشود. دو هفته پیش 20 درصد از قرارداد ما پرداخت شد و عباسی قول پرداخت درصد بیشتری هم داد. بعد از تلنگر خطیبی به باشگاه، همه چیز رفته رفته به خوبی پیش می رود و نتیجه آن را هم می بینیم.

وی درباره اینکه شاگردان رسول خطیبی هنوز پیروز به گلزنی نشده اند، اعلام کرد: همه بازیکنان تمام کوشش خود را می نمایند و کادر فنی هم به دنبال رفع کردن نقاط ضعف تیم است. هفته آینده بازی بسیار سختی مقابل ماشین سازی داریم که امیدوارم در این بازی گل بزنیم و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.

مهاجم پیشین نفت مسجدسلیمان با گلایه از عدم پرداخت مطالباتش از این باشگاه گفت: چند روز پیش با فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و کمیته شرایط قول همکاری داد اما باشگاه نفت همکاری نمی نماید. مدیران نفت به امضای خودشان پایبند نیستند و من هم بیشتر از حقم نمی خواهم. باشگاه نفت مسجدسلیمان در یکی دو سال اخیر شرایط خوبی پیدا نموده و فکر نمی کنم 600 میلیون تومان مبلغ زیادی برای این باشگاه باشد.

شریفات با انتقاد از شرایط نفت مسجدسلیمان در زمانی که در این تیم بازی می کرد، توضیح داد: من برای نفت زحمت کشیدم و امیدوارم پولم را بدهند. آن موقع شرایط تیم وحشتناک بود و ما در خوابگاه ساکن بودیم. اتاق ها موش داشت و زمانی که باران می بارید، آب وارد اتاق ما می شد! در این شرایط سخت برای نفت بازی کردم و فقط حقم را می خواهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1068

به "شریفات: کسب یک امتیاز در خانه فولاد قدرتمند، شیرین بود، وقت&zwnjکشی نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفات: کسب یک امتیاز در خانه فولاد قدرتمند، شیرین بود، وقت&zwnjکشی نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید