شرمسار طرفداران پرسپولیس هستم، از بازی بعد بدون بلیت نیایید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت 19:45 امروز دوشنبه در آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

شرمسار طرفداران پرسپولیس هستم، از بازی بعد بدون بلیت نیایید

تعدادی از تماشاگران پرسپولیس و صنعت نفت بدون خرید بلیت الکترونیکی به ورزشگاه آمده بودند و نمی توانستند وارد ورزشگاه شوند. در این زمان محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس در جمع این طرفداران حاضر شد و مسائل خرید بلیت الکترونیکی و گلایه های طرفداران را از نزدیک شنید.

انصاریفرد در واکنش به صحبت های طرفداران گفت: همه حرف های شما درست است. ما پیشنهاداتی را برای حل مشکل بلیت فروشی داده ایم. در حال رایزنی هستیم تا این موضوع را سازماندهی کنیم. امروز هم تاکید دارند که قانون اجرا گردد و طرفدارانی که بلیت الکترونیکی دارند به ورزشگاه بیایند. شخصا شرمسار شما هستم.

وی در پاسخ به گلایه یک طرفدار مبنی بر مسائلی که سایت بلیت فروشی داشته و نتوانسته بلیت تهیه کند، تاکید نمود: بلیت فروشی الکترونیکی اولین بار است که انجام می گردد و این مسائل طبیعی است. چند جلسه هم گذاشتیم. امروز شخصا میان شما آمدم تا ببینم مشکل چیست و آنها را برطرف و رجوع کنیم تا در بازی بعد به این صورت نباشد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مسائل هست و باید آنها را حل کنیم تا مردم اذیت نشوند. بازهم با مسئولان صحبت می کنم تا شما بتوانید وارد ورزشگاه شوید اما خواهش می کنم از بازی بعد بدون بلیت به ورزشگاه نیایید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 70

به "شرمسار طرفداران پرسپولیس هستم، از بازی بعد بدون بلیت نیایید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرمسار طرفداران پرسپولیس هستم، از بازی بعد بدون بلیت نیایید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید