سوریه، ربوده شدن 4 غیرنظامی توسط نظامیان وابسته به آمریکا

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، منابع سوری از ربوده شدن غیرنظامیان از سوی شبه نظامیان وابسته به آمریکا در شمال سوریه و نیز آواره شدن ساکنان شهر عین عیسی به علت درگیری میان نیروهای قسد وابسته به واشنگتن و شبه نظامیان وابسته به ترکیه، خبر دادند.

سوریه، ربوده شدن 4 غیرنظامی توسط نظامیان وابسته به آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع محلی سوری اعلام کردند که شبه نظامیان قسد مورد حمایت اشغالگران آمریکایی به جنایات خود علیه غیرنظامیان در مناطق تحت اشغال خود در منطقه الجزیره سوریه ادامه می دهند و در جدیدترین اقدام، به روستای سمیحان در غرب حسکه یورش برده و چهار نفر از ساکنان این روستا را با هدف ملحق کردن آنها به صفوف خود ربودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این منابع اعلام کردند: شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا با زیر دریافت یک دختر بچه در شهرک الصور در شمال دیرالزور، وی را زخمی کردند.

قبل از آن شبه نظامیان وابسته به اشغالگران آمریکایی به ناحیه الجوادیه در شمال شرق حسکه یورش برده و شماری از جوانان را ربودند و به سمت نامعلومی منتقل کردند تا آنها را به مراکز آموزش نظامی خود برای مجبور کردن آنها به جنگ در کنار این شبه نظامیان، ببرند.

آواره شدن ساکنان شهر عین عیسی به علت درگیری

از سوی دیگر منابع سوری اعلام کردند که درگیری میان نیروهای قسد وابسته به اشغالگران آمریکایی و شبه نظامیان وابسته به ارتش ترکیه در شهر عین عیسی در حومه شمالی الرقه به آواره شدن ساکنان این شهر منجر شده است.

این منابع افزودند: تشدید درگیری میان شبه نظامیان قسد و شبه نظامیان وابسته به ترکیه و حملات اشغالگران ترکیه به منازل مسکونی، سبب فرار ساکنان از منازل خود شده است؛ زیرا به علت اوضاع امنیتی نابسامان غیرقابل سکونت شده است و خسارات زیادی به منازل و زیرساخت ها وارد شده است.

این منابع تاکید کردند که رعب و وحشت در میان غیرنظامیان به علت درگیری روزانه و ساکنان نمی توانند به سرکار بروند و دچار مشکل برای رفع مایحتاجات خود هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1106

به "سوریه، ربوده شدن 4 غیرنظامی توسط نظامیان وابسته به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، ربوده شدن 4 غیرنظامی توسط نظامیان وابسته به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید