سه استقلالی علیه قهرمانی پرسپولیس

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، پرسپولیس در سه هفته متوالی باید در مقابل تیمهای تحت راهنمایی پیشکسوتان استقلالی قرار بگیرد.

سه استقلالی علیه قهرمانی پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان یحیی گل محمدی که با 51 امتیاز صندلی نخست لیگ برتر ایران را به خود اختصاص داده اند، در حالی پای به بازی هفته بیست و ششم خواهند گذاشت که سه بازی حساس را پیش روی خود دارند که در صورت پیروزی در آن ها 60 امتیازی خواهند شد و به میانگین قهرمانی در سراسر فصل خواهند رسید.

نکته مهم اینکه سه حریف بعدی قرمز ها سرمربیانی با سابقه حضور در تیم استقلال را دارند. گل گهر با راهنمایی امیر قلعه نویی پای به میدان می گذارد، فولاد جواد نکونام را در پست سرمربی دارد و راهنمایی آلومینیوم اراک هم برعهده علیرضا منصوریان است. پرسپولیس در نیم فصل اول پیروز شد شش امتیاز از این سه بازی بگیرد، اما حالا برای حفظ صندلی صدرنشینی ملزم به پیروزی مقابل هر سه تیم است.

باتوجه به اینکه سه بازی پایانی پرسپولیس مقابل ماشین سازی در آستانه سقوط، تراکتورِ بحران زده و پیکان میانه جدولی خواهد بود، پیروزی در این سه بازی اهمیت زیادی دارد و به نوعی کلید قهرمانی شاگردان یحیی گل محمدی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1405

به "سه استقلالی علیه قهرمانی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه استقلالی علیه قهرمانی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید