ساغر آجیلی: لیگ متمرکز فشار بیشتری به دختران بسکتبال وارد می کند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، بازیکن تیم بسکتبال زنان گروه بهمن می گوید برگزاری لیگ به صورت متمرکز از نظر فنی فشار بیشتری به بازیکنان می آورد.

ساغر آجیلی: لیگ متمرکز فشار بیشتری به دختران بسکتبال وارد می کند

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر بسکتبال زنان از 15 آبان شروع می گردد و تیم های حاضر در گروه اول این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه به مصاف هم می فرایند. تیم گروه بهمن تهران نیز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار خود سینام مشهد را پیش رو دارد. بازی های گروه دوم لیگ نیز 22 آبان شروع می گردد.

ساغر آجیلی، بازیکن گروه بهمن در مورد شرایط آمادگی تیم خود به خبرنگاران گفت: تمریناتمان را نزدیک به دو ماه است که شروع کرده ایم و از نظر بدنی و فنی آمادگی نسبتا خوبی داریم. ما برای شروع مسابقات از اول آبان آماده بودیم اما به دلیل اوج گیری شیوع کرونا به تعویق افتاد.

او در نحوه برگزاری لیگ به صورت متمرکز و رعایت پروتکل های بهداشتی خاطرنشان کرد: بازیکن از نظر فنی تحت فشار زیادی قرار می گیرند چون بازی ها در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می گردد و از آنجایی که تیم های مدعی قهرمانی در گروه ما قرار دارند، ممکن است در دو روز، دو بازی سخت داشته باشیم. از طرفی برای برگزاری مسابقات باید همه پروتکل های بهداشتی رعایت گردد. اگر بازی ها به فاصله سه ساعت انجام گردد که کل سالن را ضدعفونی کنند، بازی ها بدون تماشاگر باشد و تست کرونا گرفته گردد، معقول است و برنامه ریزی خوبی اجرا شده است.

بازیکن گروه بهمن در مورد انجام تست کرونا یک هفته قبل از مسابقات و احتمال ابتلای بازیکنان در این مدت گفت: این دیگر به وجدان بازیکنان و مربیان برمی گردد که رعایت کنند. جدا از بسکتبال وظیفه انسانی ماست که در صورت ابتلا اطلاع بدهیم و بازی نکنیم. از طرفی بحث خودمراقبتی است چون یک نفر ناقل، افراد زیادی را مبتلا می کند.

او در مورد افزایش تیم های شرکت کننده در لیگ زنان خاطرنشان کرد: خوشحالم که با وجود شیوع کرونا در کشور تعداد تیم ها نسبت به فصل قبل بیشتر شده است چون دوست دارم تعداد تیم ها و اسپانسرها بیشتر گردد و قوی تر کار کنند. مهرام هم امسال در لیگ زنان تیمداری می کند و بیشتر بازیکنان فصل قبل بانوان شهر گرگان را جذب کرده است. علاوه بر این تیم نارسینا هم بازیکن خارجی جذب کرده و احتمالا قوی ظاهر گردد. تیم شورا و شهرداری قزوین هم از لیگ دسته یک صعود کرده و بازیکنان جوان و باتجربه ای دارد. همچنین تیم های نامی و گروه بهمن نیز از فصل قبل قوی تر شده اند. در کل تیم های شرکت کننده از فصل قبل قوی تر هستند.

آجیلی در پایان گفت: امیدوارم شرایط کرونا بهتر گردد تا بازی ها را راحت تر، بدون دغدغه و تعویق انجام بدهیم و فصل خوبی را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 977

به "ساغر آجیلی: لیگ متمرکز فشار بیشتری به دختران بسکتبال وارد می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساغر آجیلی: لیگ متمرکز فشار بیشتری به دختران بسکتبال وارد می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید