ساخت 30 هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد (تور روسیه)

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از ساخت 30 هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف استان ساخته می گردد.

ساخت 30 هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد (تور روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

محمد راستا به ساخت 30 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اشاره نمود و گفت: 9 هزار واحد از این تعداد در یاسوج ساخته خواهد شد.

او می گوید: یکی از بزرگترین مجتمع های فعال مسکن ملی در استان با 160 واحد در سایت جهاد شهر یاسوج به پیمانکار واگذار شده و در حال انجام است و با توجه به روند خوب اجرای این طرح، پیش بینی می گردد قبل از موعد 2 ساله به بهره برداری برسد.

راستا وسعت زمین مورد استفاده در سایت مسکن ملی جهاد در این شهر را 1.6 هکتار خاطرنشان کرد و اضافه نمود: سامانه مسکن ملی به زودی فعال خواهد شد و متقاضیان می توانند برای نام نویسی اقدام نمایند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد؛ برای ساخت مسکن ملی در یاسوج با کمبود زمین روبرو هستیم، این در حالی است که در سایر در شهرستان ها این مشکل وجود ندارد.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1836

به "ساخت 30 هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد (تور روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 30 هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد (تور روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید