ریزش یک مجتمع مسکونی چند طبقه در هند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران: یک مجتمع مسکونی چند طبقه در شهر بمبئی هند اوایل امروز آدینه فروریخت و به نظر می رسد ده ها نفر زیر آوار این ساختمان گرفتار شده اند.

ریزش یک مجتمع مسکونی چند طبقه در هند

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ در حالی که عملیات تیم های امداد و نجات برای یافتن گرفتار شدگان در زیر آوار ساختمان فرو ریخته در شهر بمبئی شروع شده ولی هنوز هیچ گزارشی در مورد تلفات احتاقتصادی این حادثه اعلام نشده است.

تلویزیون ان دی تی وی هند نیز اظهار داشت که حداقل 25 نفر در این ساختمان 5 طبقه بوده اندو این ساختمان در ساعت 6 صبح امروز به وقت محلی فرو ریخته است.

مقام های رسمی هند هنوز هیچ گونه توضیحی در مورد این حادثه نداده اند. این تازه ترین مورد از ریزش ساختمان در شهر بمبئی از ابتدای سال 2013 میلادی است.

در ماه آوریل نیز بیش از 72 نفر در این شهر بر اثر ریزش ساختمانی غیر قانونی جان خود را از دست دادند. چند هفته بعد نیز بخشی از ساختمان یک بیمارستان فرو ریخت و حداقل 8 نفر را زخمی کرد. در ماه ژوئن نیز حداقل 10 نفر شامل 5 کودک در ریزش یک ساختمان 3 طبقه کشته شدند.

ریزش ساختمان در هند به یک امر عادی و طبیعی تبدیل شده است. افزایش فزاینده تقاضا برای مسکن در هند همراه با گسترش مفاسد اقتصادی در بین سازندگان مسکن، موجب کاهش شدید استانداردهای ساخت و ساز در این کشور شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 640

به "ریزش یک مجتمع مسکونی چند طبقه در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش یک مجتمع مسکونی چند طبقه در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید