رگبار و رعدوبرق در بعضی استان ها، حاکمیت جو پایدار در بیشتر نقاط کشور

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به حاکمیت جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور طی پنج روز آینده، از وقوع رگبار و رعد و برق در بعضی استان های کشور طی این مدت اطلاع داد.

رگبار و رعدوبرق در بعضی استان ها، حاکمیت جو پایدار در بیشتر نقاط کشور

صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است، اظهار کرد: امروز (30 شهریور) در بعضی نقاط استان های گیلان، مازندران، گلستان و بعضی نقاط خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و فردا (31 شهریور) بارش پراکنده در گیلان و مازندران پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: روزهای پنجشنبه، آدینه و شنبه (1، 2 و 3 مهر) وقوع رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی انتظار می رود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و بعضی نقاط هرمزگان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

ضیاییان بعلاوه اعلام نمود: تا فردا (31 شهریور) در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود بعلاوه امروز و فردا (30 و 31 شهریور) خلیج فارس و بخش های شرقی دریای عمان مواج و متلاطم پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (31 شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (اول مهر) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیاییان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (30 و 31 شهریور) اهواز با بالاترین دمای 40 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با بیشینه دمای 24 و 25 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان های کشور هستند.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1503

به "رگبار و رعدوبرق در بعضی استان ها، حاکمیت جو پایدار در بیشتر نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار و رعدوبرق در بعضی استان ها، حاکمیت جو پایدار در بیشتر نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید