دستگیری سارقان طلاجات در کمتر از 24 ساعت در دزفول

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، حوادث امروز سه شنبه 8 مهر ماه 99 در استان خوزستان را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان طلاجات در کمتر از 24 ساعت در دزفول

به گزارش از ، مهم ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه 8 مهر ماه 99 در این بسته خبری مشاهده کنید.

دزدان طلاجات در دزفول دستگیر شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع یک فقره زور گیری از یک خانم کهنسال 80 ساله و سرقت طلاجات وی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول نهاده شد.

او اضافه کرد: ماموران کلانتری 13 با انجام کار های اطلاعاتی پیروز شدند در کمتر از 24 ساعت هر 2 دزد زور گیر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر نمایند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: متهمان به بزه انتصابی اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو عدد النگو طلا سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه ضمن اشاره به باز سازی صحنه جرم و دلجویی و تحویل طلاجات سرقتی به مالباخته گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار موقت مرجع قضائی روانه زندان شدند.

دستان دزد منزل در ایذه بسته شد

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در بعضی مناطق شهر ایذه، آنالیز موضوع در دستور کار ماموران انتظامی نهاده شد.

او با اشاره به اینکه ماموران کلانتری 12 با انجام اقدامات اطلاعاتی در این رابطه یک متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند اضافه کرد: متهم در بازپرسی های پلیس به 12 فقره سرقت منزل اعتراف کرد و دزد پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

دستگیری دزد حرفه ای محتویات خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، آنالیز موضوع و دستگیری دزد یا دزدان در دستور کار پلیس نهاده شد.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران کلانتری 25 اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت دزد محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز توضیح داد: 2 عدد باطری خودرو و 3 حلقه چرخ زاپاس سرقتی از منزل متهم کشف شد که در خاتمه، دزد مذکور در تحقیقات به عمل آمده به 9 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و تا به امروز 2 مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند.

این مقام مسئول گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 926

به "دستگیری سارقان طلاجات در کمتر از 24 ساعت در دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان طلاجات در کمتر از 24 ساعت در دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید