خبرنگاران 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، بوشهر- خبرنگاران- فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با همت نیروهای دریابانی 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در اسکله عامری بوشهر کشف شد.

خبرنگاران 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، سردار ولی الله رضایی نژاد روز سه شنبه به رسانه ها اعلام نمود: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، روز گذشته حین کنترل شناورهای عبوری در اسکله عامری به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر بوشهر در حرکت بود مظنون و آن را توقیف کردند.

وی اضافه نمود: مأموران در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده، انواع لوازم جانبی موبایل شامل 35 هزار کابل رابط شارژر، 900 عدد سرشارژر فندکی، هشت هزار و 830 عدد انواع هندزفری، چهار هزار و 500 عدد کاور، 850 عدد باطری را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این عملیات ناخدای شناور به اتهام حمل بار قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه کالاهای کشف شده تحویل مراجع قانونی شدند.

رضایی نژاد گفت: تلاش فرماندهی دریابانی استان برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با ایجاد کنندگان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1279

به "خبرنگاران 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید