خبرنگاران 23 بهمن و آخرین اخبار کرونایی استان ها

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، استان ها - خبرنگاران - بیست و سومین روز از ماه بهمن را در حالی پشت سر می گذاریم که به گفته سخنگوی وزارت بهداشت با فوت 65 تن از هموطنان مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جانباختگان ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور به 58 هزار و 751 نفر رسیده است.

خبرنگاران 23 بهمن و آخرین اخبار کرونایی استان ها

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه استان ها، سیما سادات لاری امروز گفت: از دیروز تا امروز (23 بهمن 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 7 هزار و 474 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 552 نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید19 نیز در کشور به یک میلیون و 496 هزار و 455 نفر رسید.

آغاز واکسیناسیون کادر درمان از روز سه شنبه 21 بهمن

از روز سه شنبه گذشته که واکسیناسیون کادر درمان در سراسر کشور آغاز شد امروز هم خبرهایی از مراغه ، سبزوار و سیستان و بلوچستان در خروجی خبرنگاران منتشر شد که کار واکسیناسیون را آغاز نموده اند.

افزایش سیر ابتلا به کرونا

واکسیناسیون کارکنان بخش درمان در حالی از این هفته آغاز شده است که بعضی از مناطق کشور مثل البرز خبرهای افزایش شیوع کرونا به گوش می رسد . یا مثلا در یزد که شمار افراد بستری به کرونا افزایش یافته و به 190 نفر رسیده است .

همچنین مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی از 108 هزار نفر هم فراتر رفته است. در ضمنً درست است که 97 درصد جمعیت استان اردبیل غربالگری شدند اما شرایط شیوع کرونا در حالت نسبتا ناپایدار است .

رنگ عوض کردن بعضی نقاط

خبرهایی از بعضی استان های کشور مثل کردستان منتشر شده است که نشان از تغییر شرایط شیوع کرونا از آبی به زرد می دهد . جاهایی مثل خراسان جنوبی هم که شرایط شکننده ای دارد و احتمال تغییر در رنگ بندی آنها از آبی به زرد می رود.

سرپرست فرمانداری شادگان که گفته است: شهر دارخوین شادگان و روستاهای سالمی و بوزی سیف این شهرستان، به دلیل قرار دریافت در شرایط قرمز کرونایی قرنطینه هستند.

خبرها و گزارش های دیگر کرونایی

ذخایر خونی بیمارستان های خوزستان کاهش یافته است

بیمارستان 17 شهریور آمل از فهرست کرونایی خارج شد

خسارات کرونا به حوزه گردشگری خراسان رضوی همچنان ادامه دارد

اقامه نمازجمعه در شهرهای نارنجی گیلان با تصمیم کمیته شهرستانی است

25 هزار تست سریع در چهارمحال و بختیاری انجام شد

ساده انگاری در یکسالگی کرونا

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1197

به "خبرنگاران 23 بهمن و آخرین اخبار کرونایی استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 23 بهمن و آخرین اخبار کرونایی استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید