خبرنگاران کارهای تحقیقاتی درخصوص میزان اثربخشی خانه های هلال انجام گردد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران - خبرنگاران - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: موسسه علمی کاربردی هلال ایران می بایست با انجام کارهای تحقیقاتی درخصوص میزان اثربخشی خانه های هلال فعلی به ما اطلاعات بدهند تا بتوانیم در افزایش کیفیت آن ها اقدام لازم انجام دهیم.

خبرنگاران کارهای تحقیقاتی درخصوص میزان اثربخشی خانه های هلال انجام گردد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از اعلام عصر یکشنبه جمعیت هلال احمر، کریم همتی در ملاقات با اعضای هیات علمی موسسه علمی کاربردی هلال ایران، افزود: میلیاردها تومان پول تملک بوده که متاسفانه در سال های گذشته هزینه نشده است و این باعث شده که بسیاری از پروژه ها انجام نگردد. ما آماده ایم که مسائل موسسه علمی کاربردی هلال ایران را مرتفع نماییم.

خانه های هلال، خود نوعی هلال احمر کوچک به شمار می فرایند که در سطح شهرها از سوی مردم، خیرین و نیکوکاران و با همکاری شهرداری ها، مساجد و اصناف و در سطح روستاها از سوی دهیاران، بخشداران و با مشارکت فرمانداری ها، شعب جمعیت هلال احمر تجهیز و مدیریت می شوند که با تشکیل این خانه ها تمام ظرفیت های خدمت رسانی جمعیت هلال احمر مبتنی بر احتیاج هر منطقه احصا و به کار گرفته می گردد.

وی ادامه داد: وظیفه همه ما این است که خدمات امدادگران و داوطلبان و کارکنان و اعضای هیات علمی را برای مردم شرح دهیم تا صندلی این زحمتکشان گمنام تعیین گردد.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: اصلی ترین دغدغه بنده که امروز به بازدید این موسسه آمدم این است که نگذاریم افت کیفیت که در سالهای گذشته شاهد بودیم، ادامه پیدا کند.

همتی افزود: اعضای هیات علمی سعی نمایند کارهای برجسته ای انجام دهند، مثلا اعضای هیات علمی شرح دهند که در حوزه سیل هایی که در کشور اتفاق افتاده یا زلزله هایی که اتفاق افتاده، کدام کار پژوهشی برجسته صورت گرفته تا به مردم کشور که ولی نعمت ما هستند، یاری شده باشد.

وی گفت: ما از منتقدان منصف استقبال می کنیم. حتی یکی از کانال های تلگرامی نوشته بود که بعضی احکام کارکنان قرارداد مشخص در سال 1399 کمتر از سال 1398 بوده و افزایش 15 درصدی اعمال نشده، که دستور دادیم آنالیز کردند و احکام اصلاح شد.

رئیس جمعیت هلال احمر در این بازدید از موسسه آموزش عالی هلال ایران در جریان فرایند فعالیت بخش های مختلف از جمله مرکز تحقیقات تاب آوری در حوادث و بلایا، کارگاه امداد و یاری های اولیه مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی موسسه و نظایر آن نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 809

به "خبرنگاران کارهای تحقیقاتی درخصوص میزان اثربخشی خانه های هلال انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارهای تحقیقاتی درخصوص میزان اثربخشی خانه های هلال انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید