خبرنگاران چهار نفردر انفجار سیلندر گاز در زاهدان مجروح شدند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، زاهدان- خبرنگاران- مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: نشت و انفجار سیلندر گاز در یکی از منازل مسکونی این شهر سبب مصدومیت سه نفر و سوختگی 80 درصدی جوانی 28 ساله شد.

خبرنگاران چهار نفردر انفجار سیلندر گاز در زاهدان مجروح شدند

علی نجفی زاده شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: محل حادثه یک ساختمان 2طبقه مسکونی بود که ناگهان انفجارشدیدی در واحد مسکونی طبقه اول آن رخ داد که بر اثر این انفجار چهار نفر مرد دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به اینکه با اطلاع از وقوع حادثه آتش سوزی در ساعت 19 و 13 دقیقه امشب آتش نشانان ایستگاه یک به محل حادثه اعزام شدند افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، مشغول عملیات اطفا شدند و با قطع جریان برق و گاز وارد طبقه اول ساختمان شده و گروهی نسبت به اطفا اقدام و گروهی دیگر به جستجو پرداختند.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: این حادثه در خیابان امام خمینی 46 پشت حسینه رضوی به علت نشت گاز از سیلندر 11 کیلوگرمی و انفجار گاز به وقوع پیوست.

وی تاکید کرد: باتوجه به نزدیکی ایستگاه شماره یک آتش نشانی، آتش نشانان در کمتر از 2دقیقه به محل اعزام شدند.

نجفی زاده شرح داد: شدت انفجارناشی از سیلندر گاز به قدری بود که علاوه بر خردشدن شیشه های در و پنجره های این واحد مسکونی، درب ورودی ساختمان از جا کنده شده و به همراه مقداری از لوازم به داخل حیاط پرتاب شده است.

وی بیان نمود: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1116

به "خبرنگاران چهار نفردر انفجار سیلندر گاز در زاهدان مجروح شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار نفردر انفجار سیلندر گاز در زاهدان مجروح شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید