خبرنگاران پروژه های شهرداری سروآباد مورد حمایت سازمان مدیریت بحران کشور است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سنندج - خبرنگاران - شهردار سروآباد گفت: پروژه ها و طرح های صورت گرفته توسط شهرداری مورد توجه و حمایت ویژه سازمان مدیریت بحران کشور قرار گرفته است.

خبرنگاران پروژه های شهرداری سروآباد مورد حمایت سازمان مدیریت بحران کشور است

سالار محمدی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به دیدارش با رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در این جلسه مهمترین پروژه های اجرا شده توسط شهرداری شامل اجرای دیوار حائل سیل بند، راهنمایی آب های سطحی و دیوار حائل محله شیخان که در امتداد شهر است، بحث و آنالیز شد.

وی اضافه نمود: رییس سازمان مدیریت بحران کشور بر ضرورت اجرای طرح های بیشتر در راستای پیشگیری از بحران و مدیریت شهری در زمان وقوع بحران و حوادث تاکید نمود و از اقدامات و عملکرد شهرداری سروآباد در این ارتباط حمایت و تشکر کرد.

شهردار سروآباد یادآور شد: مطالعات کارشناسی، نقشه های اجرایی و همچنین برآورد پروژه در رابطه با طرح های ذکر شده، به صورت دقیق و کارشناسی شده انجام گرفته تا در مقابل خطرات و بحران های احتمالی در زمان بارندگی های شدید و همچنین زمین لرزه، پیشگیری های لازم اتخاذ گردد.

محمدی افزود: تقاضای کتبی مبنی بر اخذ بودجه لازمه هزینه کرد پروژه های اجرا شده مدیریت بحران از سازمان مدیریت بحران کشور و دستور موافقت این سازمان برای ارسال این نامه به سازمان برنامه و بودجه تقدیم رییس سازمان مدیریت بحران کشور شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اعلام رضایت از عملکرد شهرداری سروآباد در راستای اقدامات اجرا شده، به بازگویی خاطرات دوران خدمت خود در استان کردستان، چه به عنوان استاندار و چه فرماندار مریوان پرداخت.

اسماعیل نجار با بیان اینکه پیگیر مسائل موجود در بحث بحران شهرستان های سروآباد و مریوان است، از جدیت در حل معضلات شهرستان کم برخوردار سروآباد اطلاع داد و گفت: حل بحران های موجود و پیشگیری از آنها در شهرستانی همچون سروآباد، که یکی از کم برخوردارترین شهرستان های استان کردستان و حتی کشور است، با پیگیری های دلسوزانه شهردار و طرح مطالعاتی موجود در اولویت ما واقع شده است.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور نیز به تشریح موارد پیشگیری از بحران در شهر سروآباد اشاره نمود و در مورد پیگیری های اجرا شده در این شهر توضیحاتی ارائه داد.

امیر قادری ضمن تایید گفته های شهردار سروآباد گفت: به دلیل آشنایی با این خطه و خطرات احتمالی موجود، احتیاج است که پیشگیری های لازم اتخاذ گردد تا خدای ناکرده شاهد به وجود آمدن بحران نباشیم، ضمن اینکه پیشگیری های لازم نیز بدون توجه ویژه به این منطقه موثر نخواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 814

به "خبرنگاران پروژه های شهرداری سروآباد مورد حمایت سازمان مدیریت بحران کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروژه های شهرداری سروآباد مورد حمایت سازمان مدیریت بحران کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید