خبرنگاران طرح بازنگری قانون مشخص حریم برای واحدهای تولیدی در مجلس بررسی می شود

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تبریز-خبرنگاران- نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجمملس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید به عنوان اساس توسعه جامعه گفت: در این راستا طرح بازنگری قانون تعیین حریم برای واحدهای تولیدی در مجلس بررسی می شود.

خبرنگاران طرح بازنگری قانون مشخص حریم برای واحدهای تولیدی در مجلس بررسی می شود

غلامرضا نوری روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به شرایط تراکم جمعیتی فعلی و فعالیت های روز جامعه و اینکه وجود قانون حریم با سبقه تاریخی طولانی، عملا دست و پای تولید را درک شور بسته است، افزود: بازنگری طرح قانون حریم برای واحدهای تولیدی و صنعتی در مجلس به زودی بررسی می شود.

وی اظهار کرد: در شهرستان بستان آباد عبور لوله نفت و گاز و آزادراه و جاده ترانزیت و دکل های برق، چندین روستا را به دلیل وجود قانون قدیمی حریم برای سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای اشتغالزایی و تولیدی دچار مشکل کرده است .

وی با بیان اینکه نقش تولید در توسعه زیرساخت های اقتصادی و قطع وابستگی غیرقابل انکار است، اضافه کرد: باید تلاش شود بسترهای لازم را برای راه اندازی واحدهای اشتغال زا و سرمایگذاری در کشور تسهیل شود.

نوری در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در بودجه سال آینده برای تولید دانش بنیان توجه زیادی شده است، گفت: طرح تسویه بدهی ارزی شرکت ها از اولویت های مجلس خواهد بود.

شهرستان 90 هزار نفری بستان آباد در 60 کیلومتری شرق تبریز و به دلیل نزدیکی به مرکز آذربایجان شرقی شمار قابل توجهی از واحدهای تولید خرد و متوسط این استان را در خود جای داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1090

به "خبرنگاران طرح بازنگری قانون مشخص حریم برای واحدهای تولیدی در مجلس بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح بازنگری قانون مشخص حریم برای واحدهای تولیدی در مجلس بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید