خبرنگاران طرح آبرسانی به شهرستان خلخال امسال بهره برداری می شود

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، اردبیل - خبرنگاران - رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی خلخال و تصفیه خانه آب شرب این شهرستان سرعت گفته و امسال به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران طرح آبرسانی به شهرستان خلخال امسال بهره برداری می شود

به گزارش خبرنگاران ، عباس جنگی مرنی روز دوشنبه در بازدید از طرح آبرسانی خلخال افزود: امکانات و تجهیزات لازم برای انجام کارهای باقیمانده در پروژه تهیه و به محل کارگاه حمل شده است و با این فرایند شاهد بهره برداری پروژه در سال جاری خواهیم بود.

در این بازدید، سیامک ستاری نماینده مجری طرح آبرسانی به خلخال و طرح تصفیه خانه آب شرب این شهر نیز با ارائه گزارشی از پیشرفت این طرح ها گفت: تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال به روش bot توسط کنسرسیوم 6 شرکت با نام شرکت طرح پالایش خلخال با ظرفیت 6 میلیون مترمکعب در سال در حال احداث و تکمیل می باشد.

وی با بیان اینکه تا بحال 650 میلیارد ریال برای احداث این پروژه هزینه شده است، افزود: برای تکمیل پروژه از محل صندوق توسعه ملی به عاملیت بانک سینا مبلغ 180 میلیارد ریال وام تصویب شده که تابحال 140 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

ستاری با اشاره به پیشرفت مناسب این پروژه جهت بهره برداری گفت: پبشرفت فیزیکی بخش سیویل 86 درصد ، پیشرفت فیزیکی تهیه و نصب تجهیزات 80 درصد و پیشرفت فیزیکی کل طرح 83 درصد می باشد و کار در تمام مراحل در حال انجام است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 854

به "خبرنگاران طرح آبرسانی به شهرستان خلخال امسال بهره برداری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح آبرسانی به شهرستان خلخال امسال بهره برداری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید