خبرنگاران سناتور مورفی: آمریکا نباید به صورت یکجانبه از برجام خارج می شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران- خبرنگاران- سناتور کریس مورفی به ادعای پمپئو در خصوص ذخایر اورانیوم ایران واکنش نشان داد و گفت که آمریکا نباید به صورت یکجانبه به توافق هسته ای (برجام) خاتمه می داد.

خبرنگاران سناتور مورفی: آمریکا نباید به صورت یکجانبه از برجام خارج می شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مورفی سناتور دموکرات ایالت کنتیکت روز سه شنبه در پیغام توییتری نوشت: خنده دار است اگر هدف این بود که ایران به محدودیت های موجود در توافق هسته ای پایبند باشد.

مورفی به ادعای پمپئو در خصوص افزایش ذخایر اورانیوم ایران نوشت: یک راهش این بود که به صورت یکجانبه به آن توافق (برجام) انتها نمی دادیم.

واکنش سناتور مورفی در حالی مطرح می گردد که پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در پیغامی توییتری نوشت: گفته می گردد ذخایر اورانیوم ایران 10 برابر حد مشخص شده در توافق هسته ای برجام است.

به نوشته پمئو، کشورهای اروپایی (E3) و سایر کشورها باید با این واقعیت کنار بیایند که توافق هسته ای به تاریخ پیوسته و باید در اعمال تحریم های شدید به ما بپیوندند.

به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا، فشار و گفت و گوهای جامع تنها راه پیش رو است.

دولت ترامپ برخلاف دیگر اعضای برجام در سال 2018 به صورت یکجانبه از توافق هسته ای خارج شد و بعد از آن تحریم های ظالمانه ای علیه ایران اعمال کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 905

به "خبرنگاران سناتور مورفی: آمریکا نباید به صورت یکجانبه از برجام خارج می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سناتور مورفی: آمریکا نباید به صورت یکجانبه از برجام خارج می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید