خبرنگاران سمیعی: هدف النصری&zwnjها برهم زدن تمرکز پرسپولیس بود

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: النصری ها مدام با شکایت هایشان می خواستند تمرکز ما را برهم بریزند چرا که آنها هیچ مدرک محکمی علیه پرسپولیس نداشتند.

خبرنگاران سمیعی: هدف النصری&zwnjها برهم زدن تمرکز پرسپولیس بود

به گزارش خبرنگاران، جعفر سمیعی در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: حدود 20 روز پیش کارگروه فینال آسیا را تشکیل دادیم و تمام کمیته های باشگاه تمرکزشان را روی ملاقات نهایی گذاشتند.

وی اضافه نمود: افشین پیروانی مدیر و یحیی گل محمدی سرمربی تیم در جلسه هیات مدیره حاضر شدند و خواسته هایی داشتند که به آنها جامه عمل پوشاندیم.

سمیعی ادامه داد: همچنین کارگروهی به دستور وزیر ورزش و جوانان و به ریاست مهدی علی نژاد برگزار گردید که کمپ تیم های ملی در اختیار باشگاه نهاده شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: ما روزه یکشنبه 23 آذر به قطر خواهیم رفت.

سمیعی در خصوص شکایت النصر اضافه نمود: آنها می خواهند مدام با شکایت هایشان تمرکز پرسپولیس را به هم بزنند. اگر آنها مدرکی داشتن حداقل در یک مجمع پیروز می شدند اما هیچ مدرکی ندارند و تنها با طرح شکایت قصد دارند تمرکز ما را بر هم بزنند.

وی در خصوص آخرین شرایط آل کثیر گفت: هنوز امید داریم آل کثیر را در فینال داشته باشیم و تیم حقوقی همچنان پیگیر است. امیدواریم تا قبل از سفر این خبر خوب را به ما بدهند.

سمیعی اضافه نمود: امروز تیم استراحت نموده است و فردا دیگر اعضا به صورت کامل تا روز یکشنبه به قرنطینه خواهند رفت. امیدواریم که همه حمایت نمایند چرا که بحث ملی است و با قهرمانی پرسپولیس در آسیا فوتبال ما صاجب افتخار خواهد شد.

وی توضیح داد: طرفداران همواره از تیم و بازیکنان حمایت کردند و امیدوارم در این مدت تا فینال آنها حمایت مضاعف داشته باشند. امیدوارم در روز 29 آذر با قهرمانی در آسیا اتفاق خوبی رقم بخورد.

تیم فوتبال پرسپولیس باید روز 29 آذرماه در قطر و در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده شرق آسیا که 23 آذرماه معین خواهد شد برود.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1072

به "خبرنگاران سمیعی: هدف النصری&zwnjها برهم زدن تمرکز پرسپولیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سمیعی: هدف النصری&zwnjها برهم زدن تمرکز پرسپولیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید