خبرنگاران سردشت پربارش ترین شهر آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بود

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، ارومیه- خبرنگاران- رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: سردشت با 26 میلی متر بارندگی، پربارش ترین شهر استان در 24 ساعت گذشته بود.

خبرنگاران سردشت پربارش ترین شهر آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بود

مهدی صابری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: اغلب شهرهای جنوبی و مرکزی استان نیز در 24 ساعت گذشته شاهد بارش باران بودند که میزان بارش ها در ارومیه کمتر از یک میلیمتر گزارش شد.

وی اضافه کرد: تا فردا، چهارشنبه بارش ها تداوم داشته و اثر مخاطره احتمال آب گرفتگی معابر، لغزندگی و کاهش دید در جاده های مواصلاتی وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: توصیه می شود آمادگی لازم در خصوص آبگرفتگی معابر شهری و احتیاط در تردد جاده ای و صعود نکردن به ارتفاعات رعایت شود و جوامع محلی نیز از تردد در دامنه کوه و دشت ها بپرهیزند.

صابری اضافه کرد: از پنجشنبه این سامانه از استان خارج می شود و جو استان تا اواسط هفته آینده، پایدار است.

وی با بیان اینکه تغییرات دمایی خاصی برای روزهای آینده وجود ندارد، گفت: شهروندان مرکز استان طی 24 ساعت گذشته دمایی بین پنج و 14 درجه سانتی گراد بالای صفر را تجربه کردند.

وی اضافه کرد: در این مدت، چالدران با 2 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و بوکان با 18 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین شهر استان بود.

آذربایجان غربی استانی کوهستانی بوده و سالانه به طور میانگین 400 میلیمتر بارندگی دارد و این بارشها از شهریور ماه شروع تا اواخر بهار ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1008

به "خبرنگاران سردشت پربارش ترین شهر آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سردشت پربارش ترین شهر آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید