خبرنگاران بازگشایی جاده های روستایی دلفان نیازمند ماشین آلات سنگین راهداری است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار دلفان گفت: بازگشایی جاده های روستایی مسدود شده این شهرستان بر اثر وقوع سیل اخیر نیازمند تجهیزات و ماشین آلات سنگین راهداری است.

خبرنگاران بازگشایی جاده های روستایی دلفان نیازمند ماشین آلات سنگین راهداری است

حشمت بهمنی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با کوشش ماموران راهداری، دهیاران و بخشداران، بیشتر جاده های روستایی که بر اثر سیل ششم اسفندماه امسال مسدود شده بازگشایی شده اند.

وی گفت: جهت این روستاها بصورت موقت برای ارائه خدمات اولیه ترمیم شده اند که برای حل مشکل تردد احتیاج به بازسازی و بهسازی دارند.

فرماندار دلفان بیان نمود: امیدواریم اداره کل راهداری ماشین آلات و تجهیزات مورد احتیاج را به منطقه اعزام کند تا علاوه بر بازگشایی محورهای باقی مانده، اقدامات لازم جهت بهسازی پل ها و جاده های ارتباطی صورت گیرد.

وی افزود: در بخش کاکاوند بیش از 10 دهنه پل و در منطقه میربگ دربخش مرکزی 32 پل ارتباطی تخریب و یا آسیب دیده اند که هرکدام ازاین پل ها ارتباط چندین روستا را فراهم می نماید.

بهمنی ادامه داد: اقدامات مناسبی جهت بازسازی پل ها و جادههای آسیب دیده در جریان سیل 12 فروردین ماه صورت نگرفت که به همین سبب باز شاهد خسارات درسیلاب اخیر بودیم.

وی یادآور شد: متاسفانه راهداری لرستان به مکاتبات این فرمانداری درخصوص ترمیم و بازسازی پل های خسارت دیده توجهی نکرد و کار به بازدید چند ناظر ختم شد و عملا اقدام مناسبی انجام نگرفت.

فرماندار دلفان ترمیم و بازسازی پل ها و ابنیه های فنی جاده های ارتباطی این شهرستان را ضروری خواند و گفت: دلفان از لحاظ شاخص راه دسترسی مطلوب شرایط مناسبی ندارد که 2 سیل اخیر نیز محرومیت های دلفان را بیش از گذشته نموده است.

وی بیان نمود: امیدواریم اداره کل راهداری لرستان در زمینه بازسازی پل ها و جادههای ارتباطی اقدامات لازم را انجام دهد و اعتبار مورد احتیاج را تخصیص دهد

بارش های سیل آسا از دوشنبه پنجم اسفند ماه تا ظهر چهارشنبه در استان جریان داشت و بر اثر آن خسارتی به بخش های زیر ساختی استان وارد شد.

میانگین این بارندگی های در لرستان به 104 میلیمتر رسید که در این مدت نورآباد با میانگین بارندگی 144.9 میلیمتر بیشترین بارش را داشته است.

این بارندگی ها در خرم آباد 89 میلیمتر، بروجرد117.3، الیگودرز 83.1، کوهدشت 94.9، دورود128.8، الشتر122، ازنا 89.8، رومشکان 99.3 و سراب دوره 105.1 میلیمتربه ثبت رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 547

به "خبرنگاران بازگشایی جاده های روستایی دلفان نیازمند ماشین آلات سنگین راهداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشایی جاده های روستایی دلفان نیازمند ماشین آلات سنگین راهداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید