خبرنگاران استیلی: پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال جوانان را نپذیرفتم

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به دلیل مشغله کاری و از طرفی شناخت نداشتن از بازیکنان جوان، پیشنهاد سرمربیگری تیم جوانان ایران را نپذیرفتم.

خبرنگاران استیلی: پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال جوانان را نپذیرفتم

حمید استیلی روز سه شنبه در حاشیه مراسم آیین گشایش تالار مشاهیر ورزش در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات کمیته ملی المپیک گفت: سیدرضا صالحی امیری از زمانی که به کمیته ملی المپیک آمده، کارهای بزرگی را انجام داده و کارهای خوب او برای ورزش ادامه دار است. باید قدر چنین مدیرانی را بدانیم و او می تواند الگوی خوبی برای سایر مدیران باشد. اقدامات خوبی نیز برای المپیکی ها اجرا شده است.

وی همچنین در مورد اینکه نام او به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم جوانان ایران مطرح شد، شرح داد: در مورد تیم ملی جوانان به من پیشنهاد شد اما به دلیل مشغله کاری و از طرفی دیگر به خاطر اینکه من زمان زیادی تا آغاز بازی ها باقی نمانده بود و شناخت کافی از بازیکنان نداشتم، نتوانستم این پیشنهاد را بپذیرم.

استیلی در رابطه با شوع مجدد لیگ برتر فوتبال شرح داد: مسابقات از این هفته لیگ آغاز می شود و امیدوارم همه عوامل فوتبال در سلامت باشند چرا که فوتبال می تواند نشاط را به جامعه بازگرداند.

وی در مورد انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: در حال حاضر باید از اسکوچیچ حمایت کنیم چرا که چهار دیدار حساس در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر پیش رو داریم. ما چاره ای جز انتخاب اسکوچیچ نداشتیم. از طرفی نه زمان کافی را داشتیم که مربی جدیدی بیاوریم که شناخت لازم را از تیم ملی داشته باشد و نه منابع مالی. در این شرایط اسکوچیچ بهترین گزینه بود که بتواند تیم ما را در چهار بازی کمک کند. البته گزینه های داخلی زیادی هم داشتیم. همیشه برخی انتخاب ها انتقاداتی را همراه دارد باید همه به این انتخاب احترام بگذاریم و حمایت کنیم.

استیلی با اشاره به شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شرح داد: شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است چرا که فاصله امتیاز زیادی ایجاد شده است. البته هنوز چیزی قطعی نیست و باید چند بازی آینده را هم پرسپولیس پیروز ظاهر شود تا بتوانیم قاطعانه این تیم را قهرمان بدانیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 776

به "خبرنگاران استیلی: پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال جوانان را نپذیرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استیلی: پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال جوانان را نپذیرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید