حسن زاده: برای حل مشکل طارمی و اسکوچیچ به یک ریش سفید احتیاج است، آرامش؛ علت نتایج خوب استقلال

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، پیشکسوت استقلال معتقد است بعد از بین رفتن حواشی پیرامون باشگاه استقلال، این تیم پیروز شده نتایج خوبی کسب کند.

حسن زاده: برای حل مشکل طارمی و اسکوچیچ به یک ریش سفید احتیاج است، آرامش؛ علت نتایج خوب استقلال

به گزارش خبرنگاران، رضا حسن زاده در حاشیه مراسم پیشکسوتان استقلال گفت: باید از کمیته پیشکسوتان باشگاه تشکر کنم که این همایش را برگزار نموده است. قشنگی همایش امروز این بود که ملاقات ها تازه شد و بابت این دعوت تشکر می کنم. ورود آقای آجورلو باعث شد تا این همایش برگزار گردد و قرار است هم اندیشی صورت بگیرد با افرادی که در استقلال کار نموده اند تا استقلال به شرایط ایده آلی که مدنظر دارد، برسد.

وی درباره شرایط فعلی باشگاه استقلال، خاطر نشان کرد: زمانی که آقای آجورلو به باشگاه آمد، حواشی از بین رفت و آرامش باعث شد استقلال شرایط خوبی به دست بیاورد و تمرینات خوبی انجام دهد. این تیم در چهار بازی بدون باخت بوده است و در صدر جدول واقع شده است. شاید در ابتدای بازی ها شکل تیم ها دلخواه نباشد، ولی مسئله مهم همین سه امتیاز هاست که تا الان استقلال به دست آورده.

پیشکسوت استقلال درباره عدم دعوت از مهدی طارمی به تیم ملی، توضیح داد: اگر بخواهیم بابت هر مصاحبه واکنش نشان دهیم خوب نیست. الان شرایط تیم ملی ایده آل است و مهدی طارمی هم مهره خوبی در خط حمله تیم ملی است. اگر او را از دست بدهیم برای ما خوب نیست. اسکوچیچ مصاحبه ای نموده و طارمی نیز ناراحت شده و جواب او را داده است. اگر ریش سفیدی پیدا گردد که این موضوع را حل نماید، خیلی خوب است. من از اسکوچیچ می خواهم به عنوان یک مربی حرفه ای ببخشد تا مهدی به تیم ملی برگردد.

سرمربی شهید قندی یزد درباره حواشی اخیر لیگ دسته دوم گفت: فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و استیناف به مرگ گرفتند که به تب راضی باشیم. ابتدا گفتند به لیگ سه می رویم، ولی در آخر شش امتیاز کسر کردند و تیم را در لیگ دو نگه داشتند. آخر هم متوجه نشدیم مقصر کیست و هر چه ما گشتیم چیزی پیدا نشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1600

به "حسن زاده: برای حل مشکل طارمی و اسکوچیچ به یک ریش سفید احتیاج است، آرامش؛ علت نتایج خوب استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: برای حل مشکل طارمی و اسکوچیچ به یک ریش سفید احتیاج است، آرامش؛ علت نتایج خوب استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید