حاجی بابایی: شبکه آموزش سیما در ایام کرونا ایثار کرد ، رسانه ملی و شبکه آموزش در پخش مدرسه تلویزیونی ایران اقدام خوبی کردند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، حمید رضا حاجی بابایی با اشاره به پخش مدرسه تلویزیونی ایران از شبکه آموزش سیما، گفت: باید امکانات کشورمان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار بگیرید، خوشبختانه راستا فعلی به درستی طی شده است.

حاجی بابایی: شبکه آموزش سیما در ایام کرونا ایثار کرد ، رسانه ملی و شبکه آموزش در پخش مدرسه تلویزیونی ایران اقدام خوبی کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دبیرستان های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به پخش مدرسه تلویزیونی ایران از شبکه آموزش سیما، گفت: باید امکانات کشورمان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار بگیرید، خوشبختانه راستا فعلی به درستی طی شده است.

وی ادامه داد: باید به نوعی ارتباط آموزشی را با دانش آموز، خانواده ها و معلمین برقرار کنیم.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با قدردانی از شبکه آموزش سیما در پخش مدرسه تلویزیونی ایران، گفت: با وضع کرونایی کشور که همه مردم در منازل حبس شده بودند، مجموعه شبکه آموزش سیما ایثار کردند و در خط مقدم جبهه قرار گرفتند و با فعالیت در سه نوبت کاری به دانش آموزان سراسر کشور سرویس دادند.

حاجی بابایی، ادامه داد: مدرسه تلویزیونی ایران کاری بود که به یکباره شروع شد؛ اگر این کار طی 15 سال گذشته شروع شده بود شاید این سختی امروز را نداشت.

وی توضیح داد: صدا و سیما و شبکه آموزش با این بضاعت و با تمام قدرت وارد عمل شدند که از این نظر اقدام خوبی صورت گرفت و خوشبختانه از معلمین برجسته و افرادی مدرسه تلویزیونی ایران آمدند و تدریس داشتند افرادی متبحر و باتجربه بودند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرصتی شد و بنده چندین برنامه مدرسه تلویزیونی ایران را مشاهد کردم، افرادی حضور داشتند که از کارآمدی و تخصص و تبحر بالایی برخوردار بودند و شبکه آموزش سیما آن را در قاب تصویر آورد و این امر نشان داد که ایران اسلامی ما با فنون و هنر های معلمان بیشتر آشنا شد.

خوشبختانه مدرسه تلویزونی ایران اقدامی پیروز بود و این پیروزیت به معنای ایده آل کامل نیست بلکه با تمام امکاناتی که داشتیم در وسعت امکانات خود پیروز عمل کردیم و شاید اگر ما امکانات بالاتری داشتیم رسانه ملی در واقع می توانست خدمات چند شبکه ای داشته باشد می توانست از امکانات بهتری استفاده و در اختیار داشت قطعا برنامه بهتری هم می شد، اما با این امکانات موجود اقدام جهادی و خوبی انجام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 693

به "حاجی بابایی: شبکه آموزش سیما در ایام کرونا ایثار کرد ، رسانه ملی و شبکه آموزش در پخش مدرسه تلویزیونی ایران اقدام خوبی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی بابایی: شبکه آموزش سیما در ایام کرونا ایثار کرد ، رسانه ملی و شبکه آموزش در پخش مدرسه تلویزیونی ایران اقدام خوبی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید