جدایی دو بازیکن دیگر از یوونتوس قطعی شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، بعد از جدایی بلیز متوئیدی از یوونتوس حالا گل مدعی شده که این باشگاه به شکل رسمی به گونسالو ایگواین و سامی خدیرا اعلام نموده که هیچ نیازی به آن ها ندارد.

جدایی دو بازیکن دیگر از یوونتوس قطعی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگرچه یوونتوس در فصل 20-2019 به مقام قهرمانی رقابت های سری آ دست یافت و نهمین اسکودتوی متوالی خود را کسب کرد اما طرفداران بیانکونری عملکرد تیم شان را بسیار ضعیف تلقی می نماید؛ موضوعی که حتی باعث شد مائوریتزیو ساری تنها پس از گذشت یک فصل از راهنمایی تیم تورینی برکنار گردد.

بعد از اخراج مائوریتزیو ساری از یوونتوس، باشگاه فوراً آندره آ پیرلو را به شکل رسمی روی نیمکتش نشاند. حالا اما به نظر می رسد که سرمربی جوان ایتالیایی که پیش از قرار بود راهنمایی تیم جوانان یووه را برعهده بگیرد، میخواهد تحول عظیمی در این باشگاه به وجود بیاورد و در این راستا توتو اسپورت نیز اعلام نموده بود که او هفت بازیکن را در لیست فروش قرار داده است.

طی روزهای گذشته بلیز متوئیدی به اولین بازیکنی تبدیل شد که جدایی اش از یوونتوس قطعی شده است تا جایی که این هافبک فرانسوی امروز به شکل رسمی از تیم جدید خود یعنی اینتر میامی آمریکا رونمایی کرد. حالا اما گل مدعی شده در راستای تحولاتی که آندره آ پیرلو به دنبال آن است، حالا باشگاه یوونتوس به دو بازیکن دیگر خود یعنی سامی خدیرا و گونسالو ایگواین اعلام نموده که دیگر هیچ نیازی به آنها ندارد و می توانند این تیم را ترک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 863

به "جدایی دو بازیکن دیگر از یوونتوس قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی دو بازیکن دیگر از یوونتوس قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید