تیم ملی دو صحرانوردی ایران به نقره رسید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از رقابتهای دو و میدانی چهارمین دوره بازی های آسیایی ساحلی 2014 پوکت، تیم ملی دوی صحرانوردی ایران با ترکیبب جعفر مرادی، محمدرضا ابوترابی و جعفر صیادی به رقابت با حریفان خود پرداخت که در انتها بعد از تیم بحرین در صندلی دوم نهاده شد و به مدال نقره دست یافت. این مدال نقره در حالی بدست آمد که چهار نفر اول که از خط انتها گذشتند همه آفریقایی بودند که سه نفر آنها در ترکیب تیم بحرین و یک نفر در ترکیب قطر بود.

تیم ملی دو صحرانوردی ایران به نقره رسید

جعفر مرادی در این مسابقه بعد از چهار دونده آفریقایی در صندلی پنجم نهاده شد و ابوترابی و صیادی نیز به ترتیب هفتم و هشتم شدند تا با محاسبه امتیاز آنان تیم ملی ایران روی سکوی دوم قرار گیرد. این بیستمین مدال کاروان ایران بود. تیم قطر نیز بعد از بحرین و ایران در صندلی سوم نهاده شد.

رقابتهای دو و میدانی بازیهای اسیایی ساحلی در یک جهت ساحلی و ماسه ای 8 کیلومتری برگزار گردید.

چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیایی از 23 آبان ماه در پوکت تایلند شروع شده و تا چهارم آذر ادامه دارد. کاروان ورزشی ایران در این دوره با 85 ورزشکار در 18 رشته شرکت نموده است.

مدال های ورزشکاران ایران در این دوره از بازی ها:

طلا: قنبرعلی قنبری (کوراش)، حمید نادری، کامران حسینی و جابر صادق زاده (کشتی)، سبحان طاهرخانی(دو و میدانی)

نقره: احسان کریمیان (سامبو)، احمد عیدی، امیرحسین خادمیان و محمد منصوری داور (جوجیتسو)، تیم ملی فوتوالی و هادی قدیمی و علی دهقانی فرد(کوراش)، رضا قاسمی (دو و میدانی)، تیم ملی دوومیدانی

برنز: یوسف کریمیان (سامبو)، سیدعلی اصغر دوکوهکی ، ایرج امیرخانی (جوجیتسو)، الیاس علی اکبری و حمید قلی حسنقه (کوراش) و تیم ملی سپک تاکرا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 112

به "تیم ملی دو صحرانوردی ایران به نقره رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی دو صحرانوردی ایران به نقره رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید