تمدید قرارداد مانچینی با فدراسیون فوتبال ایتالیا، مانچو تا 2026 سرمربی آتزوری می ماند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به طور رسمی تمدید شد.

تمدید قرارداد مانچینی با فدراسیون فوتبال ایتالیا، مانچو تا 2026 سرمربی آتزوری می ماند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی با امضای قرارداد جدیدی با فدراسیون فوتبال ایتالیا تا سال 2026 راهنمایی آتزوری را برعهده خواهد داشت. گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تأیید کرد که مانچو در دو دوره پیش روی مسابقات یورو دو دوره پیش روی جام جهانی راهنمایی تیم ملی ایتالیا را برعهده خواهد داشت.

به این ترتیب سرمربی پیشین منچسترسیتی تا جام جهانی 2026 که به طور مشترک در سه کشور آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار خواهد شد، راهنمایی آتزوری را عهده دار خواهد بود.

روبرتو مانچینی که در ماه مِی 2018 راهنمایی تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده گرفت، آتزوری را متحول نموده و با استفاده از ترکیبی از بازیکنان باتجربه و نسل جدید فوتبال ایتالیا، صعود زودهنگام این تیم به مرحله پایانی یورو 2020 را قطعی نموده است.

سرمربی کنونی آتزوری پیش از حضور در تیم ملی ایتالیا، سرمربی تیم زنیت روسیه بود اما در ادامه به صورت توافقی از این تیم جدا شد و به کشورش برگشت تا جانشین جامپیرو ونتورایی گردد که در رساندن آتزوری به جام جهانی 2018 روسیه ناکام بود.

مانچینی 56 ساله در تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی، در 30 بازی آمار 21 برد، 7 تساوی و 2 باخت را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1336

به "تمدید قرارداد مانچینی با فدراسیون فوتبال ایتالیا، مانچو تا 2026 سرمربی آتزوری می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید قرارداد مانچینی با فدراسیون فوتبال ایتالیا، مانچو تا 2026 سرمربی آتزوری می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید