(تصاویر) شاسی بلند مرموز آئودی در نمایشگاه شانگهای

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خودروسازی آلمانی آئودی در هفته جاری با چهار خودروی مطرح در نمایشگاه خودروی شانگهای حاضر شد که دو خودروی سدان A7L و اسپرت الکتریکی A6 E-Tron، بیش از همه توانستند نظر علاقمندان را به خود جلب نمایند. اما در این میان آئودی به شیوه ای عجیب از یک خودروی مفهومی دیگر نیز رونمایی کرد که برخلاف دیگر خودرو ها نه ظاهر آن به درستی معین بود و نه اطلاعاتی درباره آن منتشر شد.

(تصاویر) شاسی بلند مرموز آئودی در نمایشگاه شانگهای

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از motor1، خودروسازی آئودی در نمایشگاه خودرو شانگهای با دست پُر به میدان آمد و با خودرو هایی همچون کانسپت تمام الکتریکی A6 E-Tron Sportback توانست حضوری ارزشمند را در چین به رخ بکشد. با این همه علاقمندان در مراجعه به غرفه این خودروسازی، متوجه یک خودروی مرموز SUV می شدند که با کاوری منقش به علامت تجاری E-Tron پوشانده شده بود. براساس همین برند نیز می توان فهمید که با خودرویی الکتریکی روبرو هستیم، اما چیزی بیشتر از این در دسترس علاقمندان نبود.

حال برای یافتن اطلاعات بیشتر در خصوص این خودرو، به نظر می رسد باید به اطلاعات موجود دیگر خودرو های این شرکت متوسل شد. ما می دانیم که خودروی A7L، اولین اتوموبیل ساخته شده آئودی در چین خواهد بود که با همکاری کمپانی چینی SAIC فراوری می گردد، در حالی که دیگر خودرو های این شرکت به طور معمول با همکاری شرکت چینی FAW فراوری می شوند؛ بنابراین در خصوص این خودروی مرموز می توانیم نتیجه بگیریم که این خودرو نیز احتمالاً با همکاری شریک چینی توسعه خواهد یافت. به گزارش خبرنگاران، چیزی که در خصوص این خودرو درج شده است، این بود که این خودرو را به عنوان محصولی در دست مطالعه معرفی نموده بود، با این حال تأکید نیز شده است که در نیمه دوم امسال میلادی به یک خودروی تجاری تبدیل خواهد شد.

جزئیات بیشتری در این تابلو دیده نمی گردد، اما ما می دانیم که طول این خودرو 4.87 متر (191.7 اینچ) است. این عدد نشان می دهد که این خودروی مرموز طویل تر از خودروی شاسی بلند و جهانی Audi E-Tron باشد. همچنین این امر نشان می دهد که گزارش های محلی مبنی بر استفاده این خودرو از پلت فرم MEB گروه فولکس واگن که به طور معمول برای خودرو های Q4 E-Tron و Q4 Sportback E-Tron مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند تاحدودی مورد قبول باشد چرا که این خودرو ها نیز طولی مشابه با این شاسی بلند مرموز دارند.

نکته دیگر در خصوص این شاسی بلند برقی مرموز این است که همه پنجره های کاملاً سیاه شده اند، به این معنی که آئودی هنوز برای نمایش فضای داخلی این SUV کاملاً آماده نیست. به گزارش خبرنگاران، با توجه به اعلام طول کلی خودرو، شاید نسخه فراوریی آئودی با فولکس واگن ID.6 یکسان باشد که اتفاقا این خودرو نیز برای اولین بار در همین نمایشگاه خودرو شانگهای، به نمایش درآمد. این شاسی بلند سه ردیفه تمام برقی نیز بر روی همان پلت فرم MEB قرار گرفته و با طولی معادل 4.87 متر، اندازه ای تقریباً یکسان با شاسی بلند مرموز آئودی دارد؛ بنابراین قوی ترین احتمال این است که این شاسی بلند احتمالاً از پلت فرم گروه فولکس واگن بهره می برد.

اگر چنین درست باشد، می توان انتظار داشت که نسخه پیشرفته این خودرو از چهار چرخ متحرک Quattro با موتور های الکتریکی دوتایی برخوردار گردد. به مانند خودروی ID.6 فولکس واگن، انتظار می رود موتور دوتایی این شاسی بلند آئودی نیز خروجی ترکیبی 302 اسب بخار (225 کیلووات) و 310 نیوتن متر (229 پوند فوت) داشته باشد. پرچمدار فولکس واگن، در 6.6 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) می رسد و با حداکثر سرعت 99 مایل در ساعت (160 کیلومتر در ساعت) راهنمایی می گردد. احتمالاً همین اعداد و ارقام برای شاسی بلند مرموز آئودی نیز صادق باشد.

به گزارش خبرنگاران، خودروی ID.6 فولکس واگن با باتری 58 کیلووات ساعت و 77 کیلووات ساعت همراه است که این نوع باتری حداکثر برد 365 مایل (588 کیلومتر) را در شعاع حرکتی امکان پذیر می نماید. زمان تعیین خواهد نمود که آیا این خودروی حامل نشان چهار حلقه آئودی نیز، دارای چنین تعییناتی است یا خیر. به هرحال قطعاً نام آئودی کانسپت شانگهای که روی آن درج شده، نام نهایی و تجاری آن نخواهد بود و در آینده با نامی دیگر در جاده ها ظاهر خواهد شد.

تصاویر شاسی بلند مفهومی و برقی آئودی

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1305

به "(تصاویر) شاسی بلند مرموز آئودی در نمایشگاه شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) شاسی بلند مرموز آئودی در نمایشگاه شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید