تصاویر، تعداد کشته های آتش سوزی مهیب استرالیا به 4 نفر افزایش یافت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، آتش سوزی مهیبی که حدود یک هفته است شرق استرالیا را در برگرفته، تاکنون چهار نفر را قربانی و صدها خانه را ویران نموده است.

تصاویر، تعداد کشته های آتش سوزی مهیب استرالیا به 4 نفر افزایش یافت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پلیس استرالیا امروز (پنجشنبه) اعلام نمود که تعداد کشته های آتش سوزی مهیب در شرق استرالیا به چهار نفر افزایش یافته است.

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه، سه نفر پیش از این در آتش سوزی ایالت نیو ساوث ولز که بیشترین خسارات را از آتش سوزی هفته گذشته شرق استرالیا متحمل شده است، جان خود را از دست دادند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، قربانی چهارم آتش سوزی استرالیا که ظاهراً یک مرد 58 ساله است، دیروز توسط ساکنان شهر کمپسی واقع در نیو ساوث ولز پیدا شده است.

بنا بر این گزارش، با وجود گذشت چندین روز از شروع حریق در شرق استرالیا، هنوز در بیش از 100 نقطه آتش سوزی ادامه دارد، هرچند که رسانه های استرالیایی می گویند شدت آتش سوزی ها کاهش یافته است.

در چند روز گذشته، شدت آتش سوزی ها که از آدینه هفته گذشته شروع شده بود، به اندازه ای بوده است که صدها خانه آسیب دیده یا به طور کامل تخریب شده است. مساحتی بیش از یک میلیون هکتار از زمین های شرق استرالیا درگیر این حریق بوده است.

طبق این گزارش، شرایط جوی به گونه ای است که احتمالاً اوایل هفته بعد، احتمال شدت دریافت آتش سوزی در کوئینزلند و نیو ساوث ولز وجود دارد.

در بورل کریک ده ها آتش نشان برای مقابله با حریق غیرقابل کنترلی که 24 هزار هکتار از شهر ساحلی اولد بار تا هیل ویل در شمال نیوساوث ولز را در برگرفته است، به حالت آماده باش درآمده اند.

طبق این گزارش، حیوانات وحشی بومی به شدت در نتیجه آتش سوزی شرق استرالیا آسیب دیده اند و کارشناسان برآورد نموده اند که صدها کوآلا در آتش سوزی از بین رفته باشند.

طبق این گزارش، حدود 350 کوالا تنها در نزدیکی پورت مک کواری از بین رفته اند و نگرانی هایی را درباره آینده حیات این موجود در این منطقه به وجود آمده است.

بنا به گزارش شبکه بی بی سی، کارشناسان هواشناسی، شرایط به وجود آمده در شرق استرالیا را با آتش سوزی شنبه سیاه سال 2009 در ایالت ویکتوریا مقایسه نموده اند که در آن 173 نفر جان باختند.

مسئولان استرالیا از ساکنان محله های آسیب پذیر خواسته اند که از بوته زارها فاصله بگیرند و پیش از شدت دریافت حریق، خانه های خود را ترک نمایند.

بعضی گزارش ها حاکی از آن است که یک بالگرد متعلق به گروههای امداد در حین عملیات نجات سقوط کرد که البته خلبان آن جان به در برد.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 257

به "تصاویر، تعداد کشته های آتش سوزی مهیب استرالیا به 4 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، تعداد کشته های آتش سوزی مهیب استرالیا به 4 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید