تصادفات نوروزی جان 13 نفر را گرفت، انهدام یک باند سه نفره سرقت سیم برق

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در طول طرح نوروزی، هشت نفر در جاده های برون شهری و پنج نفر در جاده های درون شهری استان جان خود را بر اثر تصادف از دست دادند.

تصادفات نوروزی جان 13 نفر را گرفت، انهدام یک باند سه نفره سرقت سیم برق

علی اکبر جاویدان از رشد 23 درصدی تردد نوروزی در استان خبر داد و گفت : بیش از 10 میلیون و 500 هزار تردد در راه های استان کرمانشاه طی این ایام ثبت شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه 150 فقره تصادف جرحی از 27 اسفند تا 15 فروردین در جاده های استان رخ داد در این ایام هشت نفر بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که نسبت به نوروز پارسال 37 درصد کاهش نشان می دهد.

243 نفر از هموطنان و هم استانی ها بر اثر تصادف در این ایام زخمی شدند 230 فقره تصادف خسارتی در جاده های برون شهری داشتیم.

تعداد تصادفات خسارتی درون شهری 223 فقره و تعداد تصادفات جرحی 151 فقره بود بر اثر این سوانح 5 نفر جان خود را از دست دادند و 183 نفر هم زخمی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سه نفره سرقت سیم برق در اسلام آبادغرب و کشف یک تن سیم و کابل برق مسروقه از آن ها خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: پس از وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق در شهرستان اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و گشت زنی های هدفمند پیروز به شناسایی یک سارق حرفه ای سیم برق شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سارق دستگیر شده در بازپرسی ها به ارتکاب 75 فقره سرقت با همدستی 2 نفر دیگر در شهرستان اسلام آبادغرب اعتراف کرد، مأموران پلیس آگاهی در ادامه پیروز به دستگیری دیگر اعضای باند شدند.

سارقان دستگیر شده سیم برق در بازپرسی ها عنوان کردند سیم های سرقتی را به یک مالخر فروخته اند که این فرد هم در ادامه دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم از منزلش به عمل آمد.

در بازرسی های انجام شده یک تن انواع سیم برق رشته ای، فشار قوی و مسی سرقتی کشف و پس از تشکیل پرونده هر چهار نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 12 فقره سرقت مشاعات ساختمان با تلاش ماموران پلیس در این شهر خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت مشاعات ساختمان در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری 17 بعثت حین گشت زنی در سطح شهر به یک نفر که در حال پایین آمدن از دیوار منزلی بود مشکوک و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سارق به ارتکاب 12 فقره سرقت از مشاعات ساختمان در کرمانشاه اعتراف کرد او به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی گشت .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1743

به "تصادفات نوروزی جان 13 نفر را گرفت، انهدام یک باند سه نفره سرقت سیم برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادفات نوروزی جان 13 نفر را گرفت، انهدام یک باند سه نفره سرقت سیم برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید