ترامپ حکم مجازات برای معترضان را صادر کرد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، رئیس جمهور آمریکا در ادامه کوشش ها برای حفاظت از بناهای یادآور دوره برده داری در این کشور، از صدور فرمانی برای بازداشت و مجازات 10 سال حبس برای نابودی این بناها اطلاع داد.

ترامپ حکم مجازات برای معترضان را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که پیشتر به بهانه تخریب مجسمه های باشکوه در این کشور توسط معترضان و مخالفان تبعیض نژادی آنها را به دستگیر و حبس شدن تهدید نموده بود، امروز سه شنبه از صدور مجوز برای دستگیری و تعقیب قضایی این افراد اطلاع داد.

رئیس جمهور آمریکا در توییترش نوشت: من به دولت فدرال اجازه دادم هر کسی را که هر گونه بنا، مجسمه یا دیگر اموال فدرال را تخریب یا خرابکاری کند تا 10 سال زندانی کند، طبق قانون حفاظت از یادبود کهنه سربازان یا دیگر قوانینی که شاید به این موضوع مرتبط باشند.

وی در توییت دیگر نوشت: این اقدام، فورا عملیاتی می گردد اما شاید به خاطر تخریب یا خرابکاری که قبلا صورت گرفته، عطف به ماسبق هم بگردد. هیچ استثنایی در کار نخواهد بود.

دونالد ترامپ پیشتر در توییتی معترضان در پایتخت آمریکا را به خاطر تخریب مجسمه اندرو جکسون به 10 سال زندان تهدید نموده بود.

دستور تازه ترامپ درباره مجسمه ها و بناهای یادآور دوره برده داری در آمریکا در حالی مطرح شده که در روزهای اخیر معترضان در سراسر آمریکا به مجسمه های شخصیت های نماد دوران برده داری حمله و آنها را سرنگون کردند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 778

به "ترامپ حکم مجازات برای معترضان را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ حکم مجازات برای معترضان را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید