ترامپ: بیشترین تلفات کرونا باید برای چین باشد نه ما

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به ادعای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا این آمار ها نادرست است؛ وی در جریان نشست خبری کاخ سفید گفت: ما بیشترین تلفات را در دنیا نداریم، بیشترین تلفات بایستی مربوط به چین باشد. چین یک کشور پهناور و عظیم است. این یک مشکل بسیار عظیم است. به همین دلیل، تعداد تلفات بایستی در این کشور بیشتر باشد.

ترامپ: بیشترین تلفات کرونا باید برای چین باشد نه ما

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: همواره درباره ووهان صحبت شده و خارج از آن سخنی به میان نیامده است. عدم صداقت چین درباره شیوه عملکرد ویروس کرونا یک شرایط ناراحت کننده است.

در همین حال، دولت واشنگتن در حال آنالیز منشا همه گیری ویروس کرونا است و اعلام نموده این مساله را رد نمی کند که این ویروس از یک آزمایشگاه تحقیقیاتی بر روی خفاش ها در ووهان چین انتشار یافته باشد.

روزنامه واشنگتن پست و شبکه خبری فاکس نیوز از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نگردد، اعلام کردند که این ویروس به صورت تصادفی از یک مرکز حساس آزمایش های بیولوژیکی در ووهان نشت نموده است.

سخنگوی وزارت خارجه چین گزارش های فاکس نیوز را رد کرد و گفت، سازمان بهداشت دنیای اعلام نموده که هیچ شواهدی درباره اینکه این ویروس در آزمایشگاه ایجاد شده، وجود ندارد. بسیاری از کارشناسان مشهور پزشکی در دنیا بر این باورند که فرضیه نشت آزمایشگاهی این ویروس هیچ پایه علمی ندارد.

در همین حال، ترامپ به خبرنگاران گفت، ایالات متحده به دنبال منشا این ویروس و پاتوژن آن است.

وی ادامه داد: مسائل عجیب زیادی در حال رخ دادن است، اما تحقیقات زیادی هم انجام می گردد و ما آن را می یابیم.

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 671

به "ترامپ: بیشترین تلفات کرونا باید برای چین باشد نه ما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بیشترین تلفات کرونا باید برای چین باشد نه ما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید