تحویل به موقع گذرنامه ها و برگه های تردد به متقاضیان، زائران با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، فرمانده ناجا گفت: با هماهنگی های انجام شده گذرنامه ها و برگه های تردد به موقع به افراد متقاضی تحویل داده شده است.

تحویل به موقع گذرنامه ها و برگه های تردد به متقاضیان، زائران با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند

به گزارش خبرنگار از ، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا گفت: خشنود هستیم توفیق شد تا از نزدیک از انتهاه مرزی مهران بازدیدی داشته باشیم.

او اضافه نمود: در حال حاضر جمعیت فشرده ای در حال تردد از این مرز هستند، از ابتدای ماه صفر تاکنون، بیش از یک میلیون نفر از مرز های چهارگانه برای زیارت عتبات عالیات وارد کشور عراق شده اند.

سردار اشتری با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 700 هزار گذرنامه و برگه تردد موقت برای زائران صادر شده است، ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده گذرنامه ها و برگه های تردد به موقع به افراد متقاضی تحویل داده شده است.

او با بیان اینکه با افزایش گیت ها مسئله ای در تردد وجود ندارد، اضافه نمود: امیدواریم با همکاری مردم تا انتها مراسم مسئله ای بوجود نیاید.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همه دستگاه های مسئول در تسهیل زائران خوشبختانه نقش آفرینی می نمایند، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مردم با این دستگاه ها مسئله ای به وجود نیاید.

سردار اشتری مطرح کرد: همکاران ما در جاده ها و شهر ها برای تسهیل آمد و شد و تأمین امنیت زائران آماده هستند.

فرمانده ناجا در انتها یادآورشد: زائران حتما در بین راه ها در مواکب استراحت نموده و با خستگی و خواب آلودگی رانندگی ننمایند تا هیچ مسئله ای برای آن ها به وجود نیاید.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 151

به "تحویل به موقع گذرنامه ها و برگه های تردد به متقاضیان، زائران با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل به موقع گذرنامه ها و برگه های تردد به متقاضیان، زائران با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید