تاسیس 16 موسسه آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی تصویب شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، دهمین کمیسیون مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای وزارت بهداشت با تقاضای 16 موسسه دولتی و غیر دولتی برای تاسیس مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی موافقت کرد.

تاسیس 16 موسسه آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی تصویب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دهمین کمیسیون مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای وزارت بهداشت برگزار و تقاضای موسسات برای راه اندازی آنالیز شد. بر اساس مصوبه دهمین کمیسیون مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای وزارت بهداشت محتوای 4 دوره آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی و تقاضای 16 موسسه دولتی و غیر دولتی برای تاسیس مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی مورد آنالیز و تصویب نهاده شد و مجوز یک مرکز مصوب نیز ابطال شد.

مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای با استناد به ماده یک قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و به منظور پاسخ به احتیاج روزافزون جامعه و سامان بخشی آموزش مهارتی و حرفه ای در حوزه سلامت ایجاد شده است.

مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران مأموریت رهبری، وظایف ستادی و اعتباربخشی نظام آموزش مهارتی و حرفه ای سلامت را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 757

به "تاسیس 16 موسسه آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس 16 موسسه آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید