بیش از هزار عنوان کتاب غیرفارسی در کتابخانه تخصصی جنگ

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرگزاری خبرنگاران- 1200 عنوان کتاب غیرفارسی در کتابخانه تخصصی جنگ قرار گرفته است.

بیش از هزار عنوان کتاب غیرفارسی در کتابخانه تخصصی جنگ

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مرضیه محمدی اضافه نمود: بخش لاتین این کتابخانه دارای 700 عنوان کتاب به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، روسی و زبان هایی است که ریشه لاتین دارد.

کتابدار کتابخانه تخصصی جنگ گفت: از میان این کتاب ها 500 عنوان به زبان عربی است که می تواند مورد استفاده محققان قرار بگیرد.

وی اضافه نمود: کتاب های دفاع مقدس در سال های اخیر مورد توجه مخاطبان خارجی قرار گرفته است به طوری که کتاب های خاطره ما به صورت چشمگیری در کشور های دیگر به خصوص کشور های عربی، ترجمه و منتشر می گردد.

محمدی گفت: کتاب های پژوهشی هم از جمله آثاری است که مورد توجه محققان قرار گرفته است و از میان این آثار، پژوهش های سازمانی و دانشجویی بیشتر مخاطب دارد.

کتابدار کتابخانه تخصصی جنگ در مورد انتها نامه های موجود در این کتابخانه گفت:ما در حال حاضر نزدیک به پنج هزار عنوان انتها نامه را در موضوع جنگ ایران و عراق شناسایی نموده ایم. ولی برای این که به طور کامل بتوانیم از این منابع استفاده کنیم باید مسائل اجرایی رفع گردد به صورتی که دانشگاه ها بدون پیچیدگی های اداری این انتها نامه ها را در اختیار کتابخانه جنگ قرار دهند.

کتابخانه تخصصی جنگ از سال 1379 فعالیت خود را شروع نموده است.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، در حال حاضر بیش از هزار عنوان کتاب، نشریه و انتها نامه منابع این کتابخانه را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 945

به "بیش از هزار عنوان کتاب غیرفارسی در کتابخانه تخصصی جنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از هزار عنوان کتاب غیرفارسی در کتابخانه تخصصی جنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید