به بهانه شروع پخش سریال His Dark Materials: یک اقتباس امیدوارکننده و سرگرم کننده از اچ بی او

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، دوشنبه این هفته، 4 نوامبر بخش اول فصل اول سریال نیروی اهریمنی او (His Dark Materials) شروع شد. یک سریال فانتزی و ماجراجویی ایتالیایی که براساس رمان هایی به همین نام از فلیپ پولمن ساخته شده است.

به بهانه شروع پخش سریال His Dark Materials: یک اقتباس امیدوارکننده و سرگرم کننده از اچ بی او

قرار است فصا اول سریال His Dark Materials به طور همزمان از شبکه های تلویزیونی BBC One و HBO پخش گردد. شبکه بی بی سی وان یک روز زودتر و در سوم نوامبر سال جاری شروع به پخش اولین قسمت این سریال کرد.

این برنامه هفتگی خواهد بود و هر هفته یک روز زودتر در بریتانیا و در روز بعدی، تماشاچیان امریکای شمالی و دیگر کشورهای دنیا شاهد قسمت های جدید نیروی اهریمنی او خواهند بود.

شبکه اچ بی او به طور همزمان پخش دو سریال فانتزی را در شروع نموده است تا شاید بتواند خلاء سریال پر مخاطب گیم اف ترونز را جبران کند. سریال نخست به نام Watchmen رتبه های خوبی در آنالیز ها و کانال سریال های تلویزیونی کسب نموده است.

اما دومین سریال فانتزی اچ بی او، His Dark Materials است. یک لایو اکشن اقتباسی از رمان های تخیلی فلیپ پولمن که قرار است با بودجه زیادی برای هواداران فیلم های فانتزی ساخته گردد. فصل اول این سریال در 8 قسمت است و سفارش ساخت فصل دوم آن هم داده شده که احتمالا در سال 2020 پخش می گردد.

کارگردان این سریال جک تورن و تهیه نمایندگی نیو لاین سینما، جین ترانتز و جولی گاردنر به طور همزمان است. در این سریال شاهد بعضی از بازیگران و صداپیشگان معروف هستیم.

بازیگرانی مانند دافنه کین، لین-منوئل میرندا، جیمز مک آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ایان گلدر، ویل کین، جورجینا کمپبل، ایان گلدر، آن-ماری داف، جیمز کازمو، مت فریزر، جف بل و روتا گدمینتاس در این پروژه حضور دارند و هلن مک کروری، دیوید سوشی، کریستلا آلونز، کیت کانر و جو تندبرگ نیز صداپیشگی حیوانات این سریال را برعهده گرفتند.

اگرچه غالب هنرمندان این سریال سرشناس نیستند و از بازیگران سریال های بی بی سی وان انتخاب شدند ولی نوع شخصیت پردازی و بازی آن ها می توان باعث پر مخاطب شدن سریال گردد.

رتبه خوب؛ آمار خوب تر

استقبال از قسمت اول این سریال بسیار خوب بوده است و توانسته نظر مساعد تماشاچیان و منتقدان را جلب کند. طبق آماری که فعلا منتشر شده؛ بیش از 700 هزار نفر قسمت اول سریال His Dark Materials را به طور مستقیم در یک شب از اچ بی او تماشا کردند.

سریال چرنوبیل در اردیبهشت ماه توانسته بوده به رکورد 750 هزار بیننده در یک شب روی پلتفرم های مختلف شبکه HBO برسد و اکنون آمار بیننده های His Dark Materials نشان می دهد شروع خوبی حداقل تا به اینجا داشته است.

داستان فیلم نیروی اهریمنی او پیرامون دو نوجوان ماجرا جو به نام های لایرا بلاکوا و ویل پری است. آن ها در دو دنیا موازی زندگی می نمایند ولی درگیر یک ماجرای اسرارآمیز می شوند.

اچ بی او امید زیادی دارد که سریال اقتباسی او از رمان های تخیلی فلیپ پولمن بتواند راهی را برود که هری پاتر، گیم اف ترونز و دیگر سریال ها اقتباسی از رمان های تخیلی حد فاصل سال های 1995 تا 2000 رفتند و به موفقیت بزرگی برسد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 236

به "به بهانه شروع پخش سریال His Dark Materials: یک اقتباس امیدوارکننده و سرگرم کننده از اچ بی او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بهانه شروع پخش سریال His Dark Materials: یک اقتباس امیدوارکننده و سرگرم کننده از اچ بی او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید