برگزاری جلسه ستاد مقابله باکرونا در البرز، از تجهیز سالن های دوهزارنفری تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، جلسه ستاد مقابله باکرونا با حضور اعضا و رؤسای کمیته های ستاد در سالن شهدای دولت برگزار گشت.

برگزاری جلسه ستاد مقابله باکرونا در البرز، از تجهیز سالن های دوهزارنفری تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی

به گزارش خبرنگار از ، جلسه ستاد مقابله باکرونا با حضور اعضا و رؤسای کمیته های ستاد در سالن شهدای دولت با ریاست درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار گشت.

در این جلسه اقدامات انجام شده برای جلوگیری از شیوع کرونا از سوی بخش ها و دستگاه های مختلف ارائه و بررسی شد.

علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در این نشست با اشاره به این که تعطیلی اصناف در سطح استان به خوبی انجام گرفته است، گفت: برای رعایت اصول بهداشتی در فروشگاه های که وظیفه خدمات رسانی و فروش مایحتاج ضروری مردم را دارند نظارت دقیق انجام شود.

درویش پور با اشاره به این که 47 سالن ورزشی از سوی آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان با ظرفیت نزدیک به 2 هزار تخت بستری در سطح استان به عنوان نقاهت گاه در نظر گرفته شده است، افزود: فرمانداران با همکاری سپاه این نقاهتگاه ها تجهیز کنند.

راه اندازی هر چه سریع تر فروشگاه اینترنتی فروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده با تلاش هلال احمر، سازمان صمت و اداره کل ارتباطات و فناوری استان از طریق سایت داروخانه هلال احمر در راستای توزیع مناسب این محصولات به مردم از مصوبات این جلسه بود.

همچنین مشخص تکلیف برای توزیع محصولات بهداشتی احتکار شده از سوی پشتیبانی تدارکات ستاد مقابله با کرونا، سوختگیری جایگاه های سوخت توسط متصدیان این جایگاه ها و برخورد جدی با جایگاه های سوخت متخطی، تمهیدات لازم برای کاهش حضور مردم در پارک ها و بوستان ها از دیگر مصوبات نشست امروز جلسه ستاد مقابله با کرونا بود.

د. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 619

به "برگزاری جلسه ستاد مقابله باکرونا در البرز، از تجهیز سالن های دوهزارنفری تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه ستاد مقابله باکرونا در البرز، از تجهیز سالن های دوهزارنفری تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید