برگزاری الکترونیکی کلاس های آموزشی دانشگاه علم و صنعت تا 3 هفته آینده ، تست تمام دانشجویان مشکوک منفی بود

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، رییس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به تعطیل نبودن دانشگاه در هفته آینده و برگزاری الکترونیکی کلاس ها تا سرانجام اسفندماه 98 گفت: تست تعدادی از دانشجویان مشکوک به کرونا در این دانشگاه منفی بود.

برگزاری الکترونیکی کلاس های آموزشی دانشگاه علم و صنعت تا 3 هفته آینده ، تست تمام دانشجویان مشکوک منفی بود

جبار علی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره اعلام عدم تعطیلی دانشگاه ها از روز شنبه دهم اسفندماه 98 به دستور رییس جمهور مطرح کرد: دانشگاه علم و صنعت در هفته جاری هم به کار خود ادامه می داد و تمام کادر اداری، پرسنل و حتی دانشجویانی که درس های آزمایشگاهی و سرانجام نامه داشتند در دانشگاه حاضر بودند.

رییس دانشگاه علم و صنعت ایران ادامه داد: مدتهاست که زیرساخت آموزش های الکترونیکی در این دانشگاه فراهم شده است تا در شرایط اضطرار همچون آلودگی هوا یا موقعیت کنونی شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت نکات بهداشتی از آن بهره گرفته گردد.

ذاکری با بیان اینکه دانشگاه ها می توانند 20 درصد کلاس های آموزشی خود را به صورت الکترونیکی برگزار نمایند، گفت: استفاده دانشجویان از کلاس های غیرحضوری و الکترونیکی برای سه هفته آینده پیش بینی شده است و امیدواریم این امر تجربه خوبی نه تنها برای دانشگاه علم و صنعت بلکه برای دانشگاه های مختلف باشد تا در شرایط اضطرار از آن استفاده نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دانشجویی از دانشگاه علم و صنعت ایران مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا شناسایی شده است یا نه، گفت: در روز های ابتدایی ورود ویروس به کشور 3 یا 4 دانشجو مشکوک به ابتلا بودند که پس از ارجاع به مراکز درمانی تست تمام آن ها منفی بود و دانشجویان با درمانی سرپایی بهبود پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 536

به "برگزاری الکترونیکی کلاس های آموزشی دانشگاه علم و صنعت تا 3 هفته آینده ، تست تمام دانشجویان مشکوک منفی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری الکترونیکی کلاس های آموزشی دانشگاه علم و صنعت تا 3 هفته آینده ، تست تمام دانشجویان مشکوک منفی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید