انفجار خودرو بمب گذاری شده در شمال سوریه

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، منابع سوری از انفجار خودرو بمب گذاری شده در شمال این کشور و ادامه غارت منابع نفتی سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی خبر دادند.

انفجار خودرو بمب گذاری شده در شمال سوریه

به گزار گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا) منابع محلی سوری از انفجار خودرو بمب گذاری شده در شمال سوریه خبر دادند.

این منابع بیان کردند: بر اثر انفجار این خودرو بمبگذاری شده که در نزدیکی یک مرکز شبه نظامیان وابسته به ارتش ترکیه در شهر راس العین در حومه حسکه رخ داد شماری کشته و زخمی شدند.

حمله به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

همزمان صابرین نیوز گزارش داد: اخباری از حملات با ده ها راکت به پایگاه نظامی آمریکا در شمال دیرالزور سوریه مخابره شده است.

تداوم سرقت نفت سوریه به دست آمریکایی ها

منابع سوری از ادامه سرقت نفت سوریه به دست اشغالگران آمریکایی خبر دادند.

منابع محلی در حومه منطقه السویدیه در شمال سوریه اعلام کردند: نظامیان اشغالگر آمریکایی صبح امروز 300 تانکر حامل نفت دزدیده شده از میادین نفتی سوریه را به اراضی عراق از طریق گذرگاه المحمودیه که گذرگاهی غیرقانونی و در یک کیلومتری نوار مرزی عراق و سوریه قرار گرفته است، منتقل کردند.

تا به امروز نظامیان اشغالگر آمریکایی دهها محموله نفت مسروقه سوریه را به از حومه حسکه به عراق در راستای سرقت منابع طبیعی سوریه و محروم کردن ملت سوریه از آن برده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1240

به "انفجار خودرو بمب گذاری شده در شمال سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار خودرو بمب گذاری شده در شمال سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید