اقامتگاه لوکس دبی، مرتفع ترین برج ساحل جمیرا

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، اقامتگاه جدیدی در دبی در حال ساخته شدن است که به خاطر کیفیت بالا و نوع خدمات لوکسی که در آن ارائه می گردد، تقاضاهای بین المللی زیادی را در اولین مرحله فروش به خود جلب نموده است.

اقامتگاه لوکس دبی، مرتفع ترین برج ساحل جمیرا

اقامتگاه اسپا + استراحتگاه آدرس جمیرا (Address Residences Jumeirah Resort + Spa) در دبی، این فرصت را برای مشتریان محترم خود مهیا ساخته است که بعد از افتتاح این اقامتگاه لوکس تازه آن، تبدیل به بخشی از این مکان پرطراوت و چالاک شوند. اقامتگاه آدرس جمیرا که همه واحدهای آن در مرحله اول فروخته شدند، مجموعه محدودی از اقامتگاه ها و آپارتمان هایی با وسایل کامل است.

خدیم عبدالله الدرعی، مدیر عامل شرکت املاک العین، گفت:

ما شاهد تقاضای زیادی از جانب مشتریان اقامتگاه آدرس جمیرا، از جمله سرمایه گذاران بین المللی، بودیم. اینجا، به خاطر رعایت بالاترین استانداردهای طراحی و کیفیت ساخت در این اقامتگاه و بعلاوه ارائه خدمات فوق العاده به وسیله اقامتگاه ها + هتل های آدرس، دقیقا همان سرمایه گذاری است که ارزش بلند مدت را تضمین می نماید.

آدرس جمیرا بلندترین برج در خط افق ساحل جمیرا خواهد بود و از چشم اندازی رویایی از خلیج فارس، پالم جمیرا، مارینا دبی و چشم دبی برخوردار است که به زودی تبدیل به بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا خواهد شد.

توسعه این برج دو قلوی 77 طبقه با کاربری چندگانه، محدوده ای در حدود 257٬000 مترمربع را دربر می گیرد و دارای 217 اتاق و سوئیت، آپارتمان هایی مجهز به سبک La Dolce Vita و نیز، آپارتمان هایی غیرمسکونی است که به وسیله مدیریت اقامتگاه اداره خواهند شد.

این برج ها در محیطی طبیعی و محصورشده قرار گرفته اند که دسترسی مستقیمی به ساحل دارند. ساکنان آن ها اجازه دسترسی به اسپاهای آدرس، فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های خرده فروشی و امکانات تفریحی این برج ها را دارند. علاوه بر این، این برج ها مسیری مستقیم به سمت جاده ساحلی جمیرا و جاده شیخ زاید دارند و ایستگاه های تراموا و مترو نیز در فاصله کمی از آن ها قرار گرفته اند.

الدرعی می افزاید:

اقامتگاه اسپا + استراحتگاه آدرس جمیرا پیروز شده است به خاطر قرار گرفتن در موقعیتی دیدنی در نزدیکی خلیج فارس و به خاطر برخورداری از منظره ها خط افق ساحل جمیرا، معیارهای زندگی لوکس را افزایش دهد.

شرکت ساختمانی Multiplex Construction LLC، شرکت مسئول اجرای قرارداد ساخت این اقامتگاه است و کار توسعه آن طبق برنامه انجام می گردد و در سال 2020 به انتها می رسد.

منبع: کجارو / traveldailymedia.com
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1746

به "اقامتگاه لوکس دبی، مرتفع ترین برج ساحل جمیرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه لوکس دبی، مرتفع ترین برج ساحل جمیرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید