استقلال در مرکز زمین سردرگم است، باید به کادر فنی زمان داد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگاران و در مورد شرایط استقلال پس از گذشت چهار هفته از رقابت های لیگ برتر، گفت: آبی پوشان تا حدودی فراز و نشیب داشتند. داشتن چند بازیکن مصدوم باعث شد تا نتوانند مقابل پیکان به پیروزی دست پیدا کنند.

استقلال در مرکز زمین سردرگم است، باید به کادر فنی زمان داد

وی ادامه داد: البته پیکانی ها خیلی بسته بازی کردند. دلخوش به ضد حملات بودند و استقلال باید این دیدار را تجربه کرده تا در مقابل تیم هایی که برابر آنها در آینده دفاع مطلق می کنند راهکاری برای پیروزی به دست بیاورند.

مربی تیم فوتبال جوانان در ادامه گفت: نبود یک لیدر در میانه زمین همانند کریمی باعث شده تا استقلال هنوز در میانه میدان سردرگم باشد. یادم هست در دیدار برابر الشرطه عراق، کریمی نیمه اول نبود و استقلال ناهماهنگ بازی می کرد اما با ورود او در نیمه دوم به زمین شرایط استقلال کاملاً تغییر کرد. البته باید به فکری و همکارانش زمان بدهیم. او در حال زوج سازی است و اعتقاد دارم اگر هواداران کمی صبوری کنند استقلال به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

عالمی در خصوص انتقاداتی که از کادر فنی استقلال به خاطر ترکیب این تیم صورت می گیرد گفت: مهدی پور و مرادی می توانند برای استقلال مفید باشند اما چون ما در تمرینات نیستیم و شرایط بازیکنان را نمی دانیم نمی توانیم قضاوت بد داشته باشیم. به طور حتم کادر فنی هر تیمی نمی خواهد عملکرد بدی داشته باشد و اعتقاد دارم فکری هم به دنبال راهکاری است تا بتواند تیمش در تمامی دیدارها پیروز باشد.

وی در خصوص اینکه استقلال اعلام کرده باید دربی بعد از بازی های معوقه پرسپولیس انجام بگیرد گفت: پرسپولیس در حال حاضر منتظر فینالیست شرق آسیا است و باید به این تیم نگاه ملی داشته باشیم اما خواسته استقلال هم منطقی و به جا است. آنها درست می گویند که باید پرسپولیس بازی های معوقه اش را برگزار کرده و سپس دربی انجام شود. وقتی پرسپولیس بازی های عقب افتاده خود را انجام دهد امکان کارت دریافت برخی بازیکنانش زیاد خواهد بود و باید به استقلال حق داد که نسبت به این موضوع معترض است.

عالمی در خصوص دیدار استقلال برابر نفت آبادان از هفته پنجم لیگ برتر گفت: نفت یک تیم جوان و با انگیزه است. آنها بازی قبل خود را با پیروزی به انتها رساندند و انگیزه فراوانی دارند تا مقابل استقلال نتیجه بگیرند. فکری هم باید تیمش را از لحاظ روحی و روانی برای این دیدار آماده کند و مطمئنم با تغییراتی که در ترکیبش به دلیل مصدومیت اسماعیلی، ریگی و دیاباته بوجود خواهد آورد می تواند برنده این بازی بوده و با کسب سه امتیاز این دیدار موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1060

به "استقلال در مرکز زمین سردرگم است، باید به کادر فنی زمان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در مرکز زمین سردرگم است، باید به کادر فنی زمان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید