ادامه ماجرای شایعه حضور استراماچونی در تیم ملی، از فدراسیون فوتبال انکار؛ از رسانه های ایتالیایی اصرار!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، با وجود تکذیب رسمی فدراسیون فوتبال ایران رسانه های ایتالیایی از مذاکره ایران با سرمربی پیشین تیم استقلال خبر می دهند.

ادامه ماجرای شایعه حضور استراماچونی در تیم ملی، از فدراسیون فوتبال انکار؛ از رسانه های ایتالیایی اصرار!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سایت شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا نوشت که آندره آ استراماچونی ممکن است بار دیگر برای سرمربیگری به ایران بازگردد، اما این بار به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نه یک تیم باشگاهی. پس از خاتمه ماجراجویی استراماچونی در استقلال، حالا فدراسیون فوتبال ایران با این مربی ایتالیایی تماس گرفته است. گفت وگوهای اولیه بین طرفین رد و بدل شده و مذاکرات در حال حاضر در مراحل اولیه است، اما واقعی و جدی است.

در ادامه این مطلب آمده است: در حال حاضر راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران برعهده دراگان اسکوچیچ است. او در اولین آزمون خود باید این تیم را مقابل تیم های هنگ کنگ و کامبوج در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 راهنمایی کند، اما این بازی ها به تعویق افتاده و زمان برگزاری اش هم معین نیست. نقطه عطف احتمالی اما اینجاست که ممکن است مدیران فدراسیون فوتبال ایران به زودی اقدام به تغییر سرمربی تیم ملی ایران نمایند و استراماچونی که در ایران به خصوص بین بازیکنان خیلی محبوب است را به عنوان جانشین اسکوچیچ معرفی نمایند.

به گزارش خبرنگاران این سایت و چند رسانه دیگر ایتالیایی در حالی به این موضوع پرداخته اند که شب گذشته فدراسیون فوتبال ایران به صورت رسمی هرگونه مذاکره با استراماچونی را تکذیب و بر ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 686

به "ادامه ماجرای شایعه حضور استراماچونی در تیم ملی، از فدراسیون فوتبال انکار؛ از رسانه های ایتالیایی اصرار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ماجرای شایعه حضور استراماچونی در تیم ملی، از فدراسیون فوتبال انکار؛ از رسانه های ایتالیایی اصرار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید