اتحادیه اروپا خواهان برقراری آتش بس فوری در افغانستان شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، رولاند کوبیا نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور افغانستان در پیامی توئیتری از ثبت 22 مورد مثبت ویروس کرونا در این کشور ابراز نگرانی و تاکید نمود: همه حق دارند تا برای مبارزه با ویروس کرونا یاری دریافت نمایند و پیش از همه باید برای فراهم کردن یاری های بهتر؛ آتش بس کامل در این کشور برقرار گردد.

اتحادیه اروپا خواهان برقراری آتش بس فوری در افغانستان شد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور افغانستان در ادامه بر لزوم عدم وضع مالیات بر یاری های بشردوستانه در این کشور تاکید نمود و نوشت: دسترسی مردم به یاری های بشردوستانه باید تامین و جان کارمندان نهادهای خیریه حفظ گردد.

رولاند کوبیا همچنین خواهان همکاری و هماهنگی مردم افغانستان با دولت این کشور برای مهار بهتر ویروس کرونا شد و اضافه نمود که این اقدامات میزان یاری رسانی به همه مردم افغانستان را افزایش خواهد داد.

لازم به ذکر است وحیدالله مایار سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان در نشست خبری در کابل گفته بود: هیچ مورد مثبت ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در کشور ثبت نشده است. از ابتدای شیوع کرونا در این کشور تا کنون از 340 مورد مشکوک ابتلا به کرونا آزمایش گرفته شده که تنها 22 مورد آن مثبت بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 593

به "اتحادیه اروپا خواهان برقراری آتش بس فوری در افغانستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا خواهان برقراری آتش بس فوری در افغانستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید