طراحی سایت: آموزش ثبت آگهی املاک ازطریق وب سایت خبرنگاران (راهنمای تصویری)

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سایت خبرنگاران جامع ترین پلتفرم آنلاین خرید و فروش یا رهن و اجاره ملک است. در طول روز تعداد زیادی آگهی در بخش املاک ثبت می گردد و بسیاری از کاربران در مدت زمان کوتاه به نتیجه دلخواهشان می رسند. بسیاری از کاربران، از نسخه وب خبرنگاران برای ثبت آگهی استفاده می نمایند. ثبت آگهی در خبرنگاران ازطریق وب سایت، نکات مهمی دارد که کمتر به آنها توجه می گردد. اگر بتوانید این نکات را به درستی رعایت کنید، خیلی سریع تر به نتیجه مورد نظرتان می رسید. در این مطلب می خواهیم به صورت مفصل درباره نحوه صحیح ثبت آگهی در سایت خبرنگاران صحبت کنیم. در این آموزش گام به گام و تصویری، به تمام نکات مهم و جزئیات اساسی می پردازیم.

طراحی سایت: آموزش ثبت آگهی املاک ازطریق وب سایت خبرنگاران (راهنمای تصویری)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

چطور به وسیله وب سایت در خبرنگاران آگهی املاک ثبت کنیم؟

  1. ابتدا به وسیله آدرس https://divar.ir وارد سایت خبرنگاران شوید. در صورتی که برای اولین بار به وب سایت سر می زنید، باید شهر موردنظرتان را انتخاب کنید.
  2. سپس مطابق تصویر زیر در گوشه سمت چپ بالای صفحه روی گزینه قرمز رنگ ثبت آگهی کلیک کنید.
  3. در صفحه بعدی می توانید دسته بندی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در این مرحله روی املاک کلیک می کنیم.
  4. در این مرحله باید مطابق با تصویر زیر یکی از زیرمجموعه های مربوط به املاک را انتخاب کنید. روال کار برای آپارتمان، خانه و ویلا، تفاوت زیادی ندارد.

راهنمای ثبت آگهی اجاره مسکونی، خانه و ویلا و متفرقه در سایت خبرنگاران

  1. بعد از طی کردن مراحل بالا، با انتخاب گزینه اجاره مسکونی وارد صفحه زیر می شوید. در این مرحله باید بین اجاره آپارتمان، خانه و ویلا یا متفرقه یکی را انتخاب کنید.
  2. با انتخاب گزینه مورد نظر وارد صفحه زیر می شوید که باید معینات دقیق ملک را همراه عکس و جزئیات ثبت کنید.
  3. در این قسمت همه گزینه های موجود را به ترتیب زیر آنالیز می کنیم:
  • تغییر دسته بندی: اگر دسته بندی مورد نظرتان را به اشتباه انتخاب نموده اید، در این قسمت می توانید آن را تغییر دهید.
  • شهر: در این قسمت می توانید شهر مورد نظرتان را وارد کنید. از آن جایی که در مراجعه اول به سایت خبرنگاران یک شهر را انتخاب نموده اید، این شهر به طور پیش فرض روی حالت انتخاب قرار گرفته است. در این مرحله می توانید آن را تغییر دهید.
  • محدوده آگهی: در این بخش می توانید محله ملک مورد نظر را معین کنید.
  • نقشه: در این قسمت همان طور که معین است می توانید موقعیت مکانی ملک را روی نقشه معین کنید. یادتان باشد یک گزینه زیر نقشه وجود دارد که با فعال کردن آن، موقعیت دقیق به کاربران نشان داده نمی گردد. خبرنگاران این گزینه را برای رفاه حال کاربران در نظر گرفته است تا به جای نمایش موقعیت دقیق خانه و ملک خود، موقعیت حدودی را به مشتریان نشان دهند. با انتخاب گزینه، یک شکل هندسی در اطراف منطقه ملک در آگهی به مشتری نشان داده می گردد و موقعیت دقیق ملک، معین نخواهد بود.
  • عکس آگهی: یکی از مهم ترین نکاتی که کاربران خیلی به آن توجه نمی نمایند، درج عکس برای آگهی املاک است. نباید فراموش کنید مخاطبان برای این به سایت خبرنگاران سر می زنند که اسیر بازدید این خانه و آن خانه یا مراجعه به چندین مشاور املاک نشوند. به همین علت آگهی هایی که عکس دارند، 3 برابر بازدید بیشتری می گیرند. تصاویر انتخابی باید واضح باشد و از زوایای مختلف بخش های مختلف آپارتمان یا خانه را نشان دهد.

آموزش اصول عکاسی از خانه در آموزشگاه املاک خبرنگاران

مطابق تصویر زیر، با کلیک کردن روی علامت + می توانید عکس های ملک را از فضای ذخیره سازی کامپیوتر انتخاب نموده و در سایت خبرنگاران بارگذاری کنید.

  • متراژ: برای خریدار و مستأجر، متراژ ملک خیلی مهم است؛ چرا که بیشتر آن ها می خواهند آن را با فضای مورد احتیاجشان مطابقت دهند. در این قسمت می توانید متراژ ملک را وارد کنید.
  • آگهی دهنده: اگر به صورت شخصی ملک را آگهی می کنید، در این بخش گزینه شخصی را انتخاب کنید. اگر هم به عنوان مشاور املاک، فایل های تحت مدیریت خود را آگهی می کنید، بهتر است گزینه مشاور املاک انتخاب گردد. نباید فراموش کنید، هنوز سهم زیادی از مردم، به آگهی های منتشرشده به وسیله مشاوران، اعتماد بیشتری دارند. نکته مهم دیگر اینکه درصورت انتخاب این گزینه، احتمالا تماس های غیرواقعی کمتری تجربه می کنید و همکاران، با شما تماس نمی گیرند.
  • ودیعه و اجاره ماهانه: موضوع قیمت یکی از مهم ترین عوامل برای تصمیم گیری افراد است. معمولا آگهی های مربوط به رهن و اجاره املاکی که قیمت معینی در بخش ودیعه و اجاره ندارند، خیلی مورد استقبال مردم قرار نمی گیرند. در این بخش می توانید معین کنید مبلغ ودیعه و اجاره قابل تبدیل است یا خیر. بسیاری از مستأجرها دنبال تبدیل به رهن کامل هستند یا پول پیش زیادی ندارند.
  • مناسب برای: در این قسمت معین کنید که ملک را به فقط به خانواده اجاره می دهید یا افراد مجرد هم می توانند شانسشان را امتحان نمایند.
  • تعداد اتاق: این گزینه یکی از اصلی ترین موارد برای تصمیم گیری افراد است. بسیاری از خانواده ها احتیاج به خانه های 2 یا 3 خوابه دارند و این گزینه یاری می نماید که بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. همین انتخاب صحیح تر باعث می گردد تا شما هم تماس های واقعی بیشتری برای ملک خود دریافت کنید.
  • سال ساخت: بدون شک عمر بنا در مبلغ رهن و اجاره آن موثر است. به همین علت افراد به این گزینه توجه ویژه ای دارند. بنابراین آن را به درستی پر کنید.
  • 4 گزینه دیگر هنوز وجود دارد که بسیار مهم هستند. تعداد طبقات، آسانسور، پارکینگ و انباری هم جزو گزینه هایی هستند که برای مخاطبان اهمیت دارد و باید آنها را دقیق معین کند.
  • انتخاب سایر ویژگی ها و امکانات: صبر کنید! هنوز کار شما تمام نشده است. اگر می خواهید آپارتمانتان سریع تر اجاره بروید باید چند گزینه دیگر را پر کنید. با کلیک روی انتخاب سایر ویژگی ها و امکانات، پنجره زیر نمایش داده می گردد:
  • در این مرحله باید مطابق با تصویر بالا گزینه های زیر را پر کنید:
    • تعداد واحد در طبقات: این قسمت معین می نماید که در هر طبقه از ساختمان شما چند واحد قرار گرفته است.
    • تعداد کل طبقات ساختمان: همان طور که معین است در این بخش می توانید کل طبقه ساختمان را معین کنید.
    • جهت ساختمان: این فیلتر نشان می دهد که ملک شما جنوبی، شمالی، شرقی یا غربی است.
    • بازسازی شده: اگر تیک این گزینه را فعال کنید، کاربران متوجه می شوند که آپارتمان را بازسازی نموده اید.
    • در قسمت سایر امکانات هم می توانند شرایط بالکن، جنس کفپوش، نوع سرویس بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و تامین نماینده آب گرم را معین کنید.
    • در نهایت با معین کردن گزینه های فوق می توانید روی تایید کلیک کنید تا به صفحه قبلی برگردید.
  • در قسمت آخر هم باید شماره موبایل برای تماس، عنوان آگهی و جزئیات آن را مطابق با تصویر زیر معین کنید. یادتان باشد شماره ای را وارد کنید که در دسترس و جوابگو باشد.
  • عنوان آگهی باید کوتاه و مجذوب کننده باشد و موارد مهمی چون تعداد خواب، محله یا کلمات جذب نماینده را در خودش داشته باشد.
  • در قسمت توضیحات آگهی هم هر چیزی که در فیلترها معین ننموده اید وارد کنید. این موارد می تواند شامل زمان هماهنگی، تخلیه یا پر بودن ملک، دسترسی های محلی، ویژگی های برجسته از متریال به کار رفته در ملک و … باشد.
  1. در نهایت روی ارسال آگهی کلیک کنید تا در نوبت آنالیز و تایید قرار بگیرد.

راهنمای ثبت آگهی فروش آپارتمان، خانه و ویلا، زمین کلنگی و متفرقه در سایت خبرنگاران

مراحل ثبت آگهی فروش آپارتمان هم دقیقا مشابه با اجاره است با این تفاوت که به جای مبلغ ودیعه و اجاره باید قیمت کل ملک را وارد کنید. پیشنهاد می کنیم با وارد کردن قیمت کل، اطلاعات درباره ملک را تکمیل کنید. اغلب مخاطبان با تماشا قیمت توافقی، احتمالا از تماس منصرف خواهند شد.

راهنمای ثبت آگهی در دسته های دیگر املاک ازطریق وب سایت خبرنگاران

مراحل ثبت آگهی اجاره تجاری و اداری هم دقیقا مشابه با اجاره مسکونی است و هیچ تفاوتی ندارد. بعلاوه ثبت آگهی فروش تجاری و اداری هم دقیقا مشابه با فروش مسکونی است و شامل همان فیلترها می گردد.

راهنمای ثبت آگهی اجاره کوتاه مدت در سایت خبرنگاران

در ثبت آگهی اجاره کوتاه مدت ازطریق وب سایت خبرنگاران، بعضی از همان فیلترهای مهم قبلی باید پر گردد. مهم ترین تفاوت در این بخش معین کردن مقدار اجاره روزانه و مدت زمانی است که می خواهید ملک را اجاره دهید. ضمن اینکه یادتان باشد اگر این آگهی را برای فضای آموزشی ثبت می کنید، باید تجهیزات و امکانات موجود را به طور کامل توضیح دهید.

بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت آگهی املاک در اپلیکیشن خبرنگاران (آموزش گام به گام و تصویری)

جمع بندی

برای فروش ملک یا رهن و اجاره آن به صورت آنلاین، سایت خبرنگاران یکی از برترین انتخاب ها محسوب می گردد. تعداد زیاد مخاطبان این پلتفرم و نرخ موفقیت بالای آگهی های املاک در آن، خبرنگاران را به اولین گزینه برای بسیاری از مشتریان املاک تبدیل می نماید. دراین میان اگر می خواهید بهتر و سریع تر ملکتان را بفروشید یا اجاره دهید، باید به درستی آگهی خودتان را ثبت کنید. ضمن اینکه باید به جزئیات و نکات مهمی توجه کنید که در این مطلب به آنها اشاره کردیم.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1797

به "طراحی سایت: آموزش ثبت آگهی املاک ازطریق وب سایت خبرنگاران (راهنمای تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: آموزش ثبت آگهی املاک ازطریق وب سایت خبرنگاران (راهنمای تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید